ضرورت ورود جهادگران تبیین در فضای دانشجویی
کد خبر: 4046305
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

ضرورت ورود جهادگران تبیین در فضای دانشجویی

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور به نقش دانشجویان در عرصه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در این راستا به دنبال برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کلان در سطح ستاد مرکزی بسیج دانشجویی و نواحی استانی برای افزایش اثرگذاری و نقش‌آفرینی جهادگران تبیین فضای دانشجویی در عرصه‌های مختلف هستیم.

محمد مهدی نیازمند، معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور به گزارش ایکنا از فارس، محمدمهدی نیازمند، معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور امروز، 14 فروردین در رویداد کشوری نوروز تبیین که به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین به نقش دانشجویان در این عرصه اشاره کرد و گفت: در این راستا به دنبال برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کلان در سطح ستاد مرکزی بسیج دانشجویی و نواحی استانی برای افزایش اثرگذاری و نقش‌آفرینی جهادگران تبیین فضای دانشجویی در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه‌های مختلف ذیل سازمان بسیج دانشجویی افزود: برای نقش‌آفرینی دانشجویان در جهاد تبیین از ظرفیت قرارگاه شهید احمدی روشن در تبیین مسائل اقتصادی و ظرفیت شوراهای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور در زمینه مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی همراه با تبیین دستاوردها و مسیر آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهیم کرد.

نیازمند با تأکید بر اهمیت نقش‌آفرینی دانشجویان در این عرصه، گفت: در شرایطی که رسانه‌های معاند و دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن سعی در تخریب افکار جوانان و دانشجویان ایران اسلامی دارند، تشکل بزرگی مثل بسیج دانشجویی وظیفه دارد تا با تمام توان و ظرفیت در برابر این حرکت دشمن بایستد و با تقویت خود به ابزارهای نوین جهاد تبیین، وارد عرصه تبیین و تقابل گفتمانی شود.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی اشاره کرد و افزود: در آن نامه رهبر معظم انقلاب در خصوص پیچ تاریخی صحبت کردند که امروز شاهد آن هستیم.

وی تصریح کرد: امروز شاهد مجموعه حوادث و اتفاقاتی هستیم که به وضوح تقابل، دشمنی استکبار و جریان کفر با جریان تمدن‌ساز اسلامی دیده می‌شود.

انتهای پیام
captcha