«بر آستان جانان»؛ ویژه‌برنامه افطار رادیو قرآن + صوت و عکس
کد خبر: 4046412
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

«بر آستان جانان»؛ ویژه‌برنامه افطار رادیو قرآن + صوت و عکس

«بر آستان جانان» عنوان ویژه‌برنامه افطار رادیو قرآن است که به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌رود.

ارسالی/// «بر آستان جانان» ویژه‌برنامه افطار رادیو قرآن + صوت و عکسبه گزارش ایکنا، «بر آستان جانان» عنوان ویژه‌برنامه افطار رادیو قرآن است که حدود 275 دقیقه به صورت زنده تقدیم شنوندگان این شبکه رادیویی می‌شود.

این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت ۱۵:۲۵ تا 20 با اجرای کارشناس مجری سیدمحمد جوادی و غلامرضا احمدی و به تهیه‌كنندگی سمیه خراج، سمیرا قنبری، فاطمه قاسم‌آبادی، محمد محمودی، مونا توسلی و فاطمه رحمانی از میدان آئینی امام حسین پخش می‌شود.

این ویژه‌برنامه از 28 شعبان آغاز شد که سومین قسمت آن، روز گذشته، 14 فروردین‌ با حضور بهروز یاریگل، مدرس و پیشکسوت قرآنی و با بخش‌هایی همچون گفت‌وگو با مردم به ویژه خردسالان و کودکان در سطح شهر، تشریح موضوعاتی چون کمک به دیگران، احترام به دیگران، عدم مسخره کردن سایرین و ... به زبان کودکانه، پخش فایل‌های ارسالی حفظ خردسالان در قالب برنامه تولیدی «صددانه یاقوت» با مشارکت کمیته محتوایی جشنواره صد رادیو قرآن پخش شد.

پخش فرازهایی از تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تلاوت قرآن و مؤانست با کلام وحی، تلاوت‌هایی از شاهکارهای قاریان جهان اسلام و ایرانی، دعاخوانی و پخش ترتیل یک جزء قرآن با دعوت از چهار مرتل، دعوت از نخبگان قرآنی، گروه‌های تواشیح و هنرمندان و ارتباط تلفنی مخاطبان جشنواره صد و ارائه تلاوت و بیان نکات آموزشی توسط استاد حاضر در ویژه‌برنامه از دیگر بخش‌های برنامه «بر آستانه جانان» است.

کد

این برنامه از ساعت 17 در میدان آئینی امام حسین تهران پذیراین عموم مردم علاقه‌مند است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو قرآن را از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز دنبال کنند. 

انتهای پیام
captcha