رسانه‌ها یاری‌رسان دستگاه‌ها در جهاد تبیین باشند
کد خبر: 4046600
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
فرمان تهاجم ترکیبی با محوریت جهاد تبیین/ 24

رسانه‌ها یاری‌رسان دستگاه‌ها در جهاد تبیین باشند

استاندار فارس با بیان اینکه رسانه‌ها یاری‌رسان دستگاه‌ها در جهاد تبیین باشند، گفت: در راستای تحقق جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، ابلاغی به دستگاه‌های استان شده است تا دستاوردهای خود را استخراج کرده و جهت انتشار به روابط عمومی استانداری تحویل دهند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسمحمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین را به خصوص باید در عرصه اقدامات انجام شده، مفید و مؤثر و توانمندی‌های امیدبخش موجود در جامعه دنبال کنیم.

وی افزود: در این راستا یک سری برنامه‌ریزی‌ها در استانداری فارس انجام و با ابلاغی به دستگاه‌ها ارسال شده است که هم‌اکنون روابط عمومی استانداری مشغول پیگیری این قضیه بوده و نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.

ایمانیه ادامه داد: در استان فارس به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است تا فعالیت‌هایی که به شکل برجسته به خصوص بعد از انقلاب اسلامی انجام داده و دستاوردهای خوبی داشته‌اند به‌‌صورت مفصل همراه با آثار و فواید آن‌ها استخراج کرده و به روابط عمومی استانداری تحویل دهند تا بتوانیم آن را منتشر کنیم.

تأثیر جهاد تبیین در تزریق روحیه امید

استاندار فارس این کار را اقدامی مؤثر در جهت ایجاد روحیه امید و اعتماد به نفس میان جوانان و خروج جامعه از ناامیدی و بی‌اعتمادی‌هایی که دشمنان بیشتر به آن دامن می‌زنند، دانست و از رسانه‌ها هم خواست تا در این عرصه نقش خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در عرصه جهاد تبیین، تأکید کرد: رسانه‌ها هم کمک کنند تا هرچه بیشتر توانمندی و اقدامات مؤثر سازمان‌ها و نهادهای مختلف را در عرصه جهاد تبیین منتشر و انعکاس دهیم.

ایمانیه به ارائه مثالی در این زمینه پرداخت و افزود: به‌عنوان مثال جهاددانشگاهی طی سال‌های بعد از انقلاب اسلامی اقدامات بسیار مؤثری به‌خصوص در حوزه سلامت که شخصاً شاهد آن هستم، انجام داده است. اقدامات جهاددانشگاهی و دستاوردهای آن در مباحث سلول‌های بنیادین و درمان نازایی باعث شده است تا ایران در این مبحث جزو 10 کشور اول دنیا قرار گیرد، آن هم علی‌رغم تمام فشارها و تحریم‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد.

استاندار فارس تأکید کرد: با این تفاسیر می‌طلبد که رسانه‌ها حتماً به این قضایا ورود کرده و به صورت صحیح و درست این مباحث و دستاوردها را منعکس کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha