جهاد تبیین راهکاری برای تحول و مطالبه است
کد خبر: 4053198
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

جهاد تبیین راهکاری برای تحول و مطالبه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جهاد تبیین راهکاری برای تحول و مطالبه است، گفت: نشست‌های هم‌اندیشی با هدف احصای راهکارهای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین در سراسر استان سمنان برگزار شده است.

جهاد تبیین راهکاری برای تحول و مطالبه است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان شامگاه، 7 اردیبهشت در نشست هم‌اندیشی مداحان، ستایشگران اهل بیت(ع) قاریان قرآنی و نخبگان مذهبی شاهرود از فعالیت ۶۰۰ هیئت مذهبی در شاهرود خبر داد و افزود: این شهرستان ۱۱۰ هیئت مذهبی شاخص دارد که نشان‌دهنده ظرفیت‌های عمیق مذهبی منطقه است.

وی ادامه داد: هیئات‌ مذهبی بهترین ظرفیت برای ترویج جهاد تبیین هستند که در این راستا باید از این ظرفیت‌ها در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین بهره گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه جهاد تبیین راهکاری برای تحول و مطالبه است یادآور شد: نشست‌های هم‌اندیشی با هدف احصای راهکارهای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین در سراسر استان سمنان برگزار شده است.

عبدالهی بیان کرد: امروز باید بدانیم که هیئات‌ مذهبی، مداحان، ستایشگران و قاریان چه وظیفه‌ای در جهاد تبیین دارند که بر این اساس تحقق جهاد تبیین به مثابه بزرگترین مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از جامعه مذهبی و هیئات‌ کشور است.

وی با تأکید بر اینکه همه افراد جامعه در واقع مخاطب جهاد تبیین هستند زیرا در حال حاضر درگیر جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی هستیم یادآور شد: اگر چه مسئولان به خصوص مسئولان حوزه فرهنگی در زمینه جهاد تبیین رسالتی سنگین‌تر دارند اما باید تبیین را برای مردم تشریح کرد.

انتهای پیام
captcha