هزینه تحصیل ۳۴۰ دانش‌آموز نیازمند پرداخت شد
کد خبر: 4055120
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
با اجرای طرح «مدارس همدل» در البرز؛

هزینه تحصیل ۳۴۰ دانش‌آموز نیازمند پرداخت شد

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: هزینه تحصیل ۳۴۰ دانش‌آموز نیازمند در این استان در طرح مدارس همدل با مشارکت مدیران نیکوکار پرداخت شد.

کمیته امداد البرز

رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هزینه تحصیل ۳۴۰ دانش‌آموز نیازمند در این استان در طرح مدارس همدل با مشارکت مدیران نیکوکار پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه هزینه ثبت‌نام این دانش‌آموزان رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: طی توافق صورت گرفته با اداره‌کل آموزش‌وپرورش و با همکاری مدیران مدارس، این ۳۴۰ دانش‌آموز معدل بالای ۱۷ مورد حمایت کمیته امداد در ۱۸۰ مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی تحصیل می‌کنند.

البرزی تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد را از اهداف اصلی این طرح دانست و گفت: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان مورد حمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز برای این عزیزان در مدارس همدل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و به‌ پاس نیت خیرخواهانه ۱۸۰ مدیر نیکوکار طرح مدارس همدل کمیته امداد البرز از این عزیزان تجلیل شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز یادآور شد: خیرین می‌توانند با اسکن کد QR به‌وسیله تلفن همراه و اتصال به درگاه پرداخت بانک‌ها از طریق کارت‌های عضو شتاب نسبت به انتقال وجه موردنظر برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha