مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در هفته سوم اردیبهشت اعلام شد
کد خبر: 4055128
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در هفته سوم اردیبهشت اعلام شد

برنامه هفتگی حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در قالب نیایش صبحگاهی، سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت‌نامه و مراسم شبانگاهی برگزار می‌شود.

حرم مطهر بانوی کرامت به گزارش ایکنا از قم، برنامه هفتگی مراسم حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شد.

براساس این گزارش، هر روز در حرم مطهر برنامه‌ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز شده و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می‌شود.

مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر از شنبه، 17 اردیبهشت‌ماه تا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه در قالب پرسمان احکام شرعی از سوی حجج اسلام محمود اکبری، امیربهاء‌الدین علایی‌نژاد و سیدعبدالکریم کاظمی برگزار می‌شود و از سه‌شنبه، 20 اردیبهشت‌ماه تا جمعه، 23 اردیبهشت‌ماه نیز حجج اسلام علی سلیمانی، حسین عباسی تربتی، حسین سعیدیان و محمدحسن صادقی قبل از ظهر سخنرانی می‌کنند.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو از امروز، 17 اردیبهشت‌ماه تا چهارشنبه، 21 اردیبهشت‌ماه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین معصوم اسماعیلی، سیدحسین شفیعی دارابی، سیدعبدالرحمان میراحمدی، محمدعلی عدالت و محمدجواد عصاری برگزار می‌شود.

همچنین محفل انس با قرآن کریم روز پنجشنبه و سخنرانی حجت‌الاسلام امیرحسین عرفان در قالب برنامه زمزم مهدویت در روز جمعه برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، نظری منفرد و تراشیون برگزار می شود و از دوشنبه شب تا پنجشنبه شب نیز به ترتیب سیدجواد میرجعفری، مداحان هیئت جانبازان استان قم، عباس حیدرزاده و اسلام میرزایی نیز مداحی و قرائت دعا دارند.

همچنین در هفته پیش رو سه‌شنبه شب، 20 اردیبهشت‌ماه قرائت دعای توسل با حضور هیئت جانبازان استان قم، چهارشنبه شب، 21 اردیبهشت‌ماه مراسم بزرگداشت آیت‌الله علوی گرگانی، پنجشنبه صبح، 22 اردیبهشت‌ماه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با نوای اسلام میرزایی و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی، جمعه صبح، 23 اردیبهشت‌ماه قرائت دعای ندبه با پخش زنده از شبکه دو سیما با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و قرائت دعا با نوای حسن شالبافان و عصر جمعه زیارت آل یاسین با نوای سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه رسانه‌ای یکشنبه‌های فاطمی نیز 18 اردیبهشت‌ماه یک ساعت قبل از اذان ظهر از شبکه شما پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha