رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی معرفی شد
کد خبر: 4055313
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی معرفی شد

در مراسمی از زحمات کامران جباری، رئیس سابق دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد و جواد طالب‌زاده به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان معرفی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، کامران جباری، رئیس سابق دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی ‌17 اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در سال 1400 بحران مالی در کشور و دانشگاه حاکم بود، امیدواریم این مشکلات با قدوم خیر و تدابیر آقای طالب‌زاده  برطرف شود اولین رئیس استانی بودم که رئیس مرکز نیز منتصب شدم چالشی برای من ایجاد کرده بود و شیوع کرونا هم مشکلات متعددی ایجاد کرد و با همراهی همکاران و دانشجویان کمک فراوانی برای مرتفع کردن مشکلات داشتند و 16 هزار و 646 نفر دانشجوی فعال داشتیم و الان 21 هزار نفر دانشجوی کل و دانشجوی فعال هم 19 هزار نفر داریم.

وی افزود: در حوزه آموزش دو هزار و 834 نفر عضو مدعو در سطح استان داشتیم که الان 330نفر رسیده  وآموزش الکتریکی تنها استانی بودیم که هزینه کردی نداشتیم و سامانه توسط مهندسین دانشگاه بومی‌سازی شد که بسیاری از هزینه‌ها کاهش یافت و تسریع روند صدور گواهی موقت و دانشنامه از چندین سال و ماه به چندین روز با همکاری عوامل و کادر صورت گرفت.

جباری بیان کرد: در حوزه فرهنگی تحولی رخداد که فعالیت‌های فرهنگی 300 درصد رشد داشتیم واولین جشنواره کارآفرینی دانشجویی در دانشگاه برگزار شد که یکی از جشنواره‌های فاخر ملی سال 1399 بود و نمایشگاه‌های دانشجویی برگزار و دومین دبیرخانه هم به ما محول شد و از جشنواره‌هایی است که با شعار سال هماهنگی دارد.

وی ادامه داد: حوزه درآمدهای غیرشهریه‌ای در سال1397 ورود پیدا کردیم و در حوزه کارآفرینی 300 میلیون در پایان 1397 درآمد داشتیم و در سال 1398 حدود 670 میلیون تومان از آموزش‌های آزاد کسب شد و دومیلیارد درآمد سالانه شده بود و ماهانه 50میلیون استرداد داشتیم و وضعیت دانشگاه ما به لحظ درآمدی جزو استان‌های برتر کشور بودیم و هستیم.

جواد طالب‌زاده، رئیس جدید دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی در این مراسم اظهار کرد: شرایط کرونایی با توجه به مشکلاتی که به وجود آورده، برای دانشگاه پیام نور نقطه قدرت و عطفی بود که این دانشگاه با ورود به کلاس و آموزش‌های مجازی به گذشته، اساس و رسالت اصلی خود به رجعت کرد وطبق اساسنامه دانشگاه پیام نور غیر حضوری و نیمه حضوری است که شیوع کرونا موجب بازگشت به این اصالت شد.

وی افزود: با همکاری و تعامل می توان نقاط ضعف دانشگاه پیام نور را احصا و در جهت مرتفع کردن آن‌ها و برای ارتقا نقاط قوتش تلاش کرد و آن را به از دانشگاه‌ها تبدیل کرد.

در این مراسم از زحمات کامران جباری، رئیس سابق دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی تقدیر و تشکر به‌عمل آند و جواد طالب‌زاده به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha