تجمع مقابل مقر اتحادیه اروپا در محکومیت جنایت ترور ابو عاقله
کد خبر: 4056609
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

تجمع مقابل مقر اتحادیه اروپا در محکومیت جنایت ترور ابو عاقله

منابع رسانه‌ای از برگزاری تجمعی در مقابل مقر اتحادیه اروپا در «بروکسل» در محکومیت جنایت ترور شیرین ابو عاقله خبر می‌دهند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مهر، منابع رسانه‌ای از برگزاری تجمعی در مقابل مقر اتحادیه اروپا در «بروکسل» در محکومیت جنایت ترور شیرین ابو عاقله خبر می‌دهند. پیش از این، جمعیت خبرنگاران فلسطینی تجمعی را مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول در محکومیت شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در جریان حمله به اردوگاه جنین برگزار کرد.

پیشتر «صالح العاروری» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی، واکنش نشان داد.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تسلیت شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست، خواستار بازخواست و محاکمه مسئولان این رژیم به خاطر این جنایت شد.

صالح العاروری تاکید کرد که ابوعاقله شهیدی قهرمان است که در راه فلسطین جنگید و جان خود را هم در راه حقیقت فدا کرد. العاروری افزود که ابوعاقله یکی از نمادهای مبارزات ملت فلسطین است که سرانجام آن زوال و نابودی رژیم اشغالگر خواهد بود.


انتهای پیام
captcha