استقبال از اپلیکیشن ختم گروهی قرآن در کویت
کد خبر: 4056806
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

استقبال از اپلیکیشن ختم گروهی قرآن در کویت

جمعیت خیریه خدمت به قرآن کریم در کویت اعلام کرد اپلیکیشن جدید ختم گروهی قرآن در این کشور با استقبال کاربران مواجه شده است.

استقبال از اپلیکیشن ختم گروهی قرآن در کویت // امادهبه گزارش ایکنا؛ به نقل از الوطن، جمعیت خیریه خدمت به قرآن کریم کویت اعلام کرد که تعداد کاربران اپلیکیشن «القرآن صاحبی: قرآن همنشین من است» که به تازگی راه اندازی شده، به بیش از پنج هزار مشترک رسیده است.

احمد المرشد، نایب رئیس هیئت مدیره این جمعیت گفت: خداوند متعال را شاکریم که از طریق ابزارهای هوشمند و از اپلیکیشن‌های متعدد به قرآن کریم خدمت کردیم که جدیدترین آنها اپلیکیشن القرآن صاحبی است که اخیراً توسط انجمن حافظان راه‌اندازی شده است تا ختم جمعی از قرآن کریم را از طریق گروه‌های دوستانه و خویشاوند تسهیل کند.

وی افزود: «قرآن همنشین من است» اپلیکیشنی کاربردی است که به ارتباط روزانه با قرآن کمک می‌کند و با استفاده از قابلیت‌های کاربردی پیشرفته به همنشینی با قرآن چه به صورت فردی و چه جمعی کمک می‌کند. این نرم‌افزار با دقت بسیار و تجربه فراوان در خدمت کتاب خدا و علوم آن طراحی شده است.

المرشد ادامه داد که استفاده از این برنامه برای همه گروه‌ها و سنین آسان است، به طوری که کاربر برنامه روزانه آیاتی را که می‌خواهد بخواند انتخاب و محل خواندن آیات را در داخل یا خارج از برنامه تعیین می‌کند. همچنین خواندن قرآن کریم به طور مستقل یا مشارکت در یک ختم گروهی قرآن را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: ویژگی این اپلیکیشن، وجود شمارنده حروف قرآن کریم است تا کاربر بداند چند حرف از کتاب خدا را خوانده است زیرا پیامبر(ص) به قاریان قرآن بشارت داده است که هر کس حرفی از قرآن را بخواند 10 حسنه به او داده می‌شود.

المرشد از عموم مردم خواست تا با جستجوی نام اپلیکیشن در گوگل پلی استور یا اپل استور و یا وب سایت hofath.org اپلیکیشن را دانلود کرده و با ارتباط مستمر با قرآن کریم از آن بهره مند شوند. 

انتهای پیام
captcha