لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی قم در برنامه‌های دهه کرامت
کد خبر: 4057309
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی قم در برنامه‌های دهه کرامت

معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم بر لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در برنامه‌های دهه کرامت و ایام رحلت امام خمینی(ره) در این استان تأکید کرد.

ابوالقاسم مقیمی، معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم به گزارش ایکنا از قم، ابوالقاسم مقیمی، معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم در جلسه ستاد تسهیلات زائران ویژه دهه کرامت و ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد که عصر یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی از زائران در دهه کرامت و همچنین ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی باید به شکل مطلوبی انجام شود و در این راستا باید از همکاری تمامی دستگاه‌ها، نهادها، ظرفیت مردمی و هیئت‌های مذهبی استفاده کرد.

وی بر بازنگری در خصوص ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل جاده‌ای، نمازخانه‌های بین راهی و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی از سوی اداره‌کل حمل‌ونقل جاده‌ای و فرمانداری قم تأکید کرد.

مقیمی گفت: بازرسی‌ها و نظارت در خصوص توزیع اقلام غذایی به‌ویژه تأمین آرد نانوایی‌های جمکران و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این ایام باید تقویت شود.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران وارد میدان شوند و نباید انتظار داشت فقط شهرداری در این زمینه کم‌کاری‌های این دستگاه‌ها را به دوش بکشد.

انتهای پیام
captcha