سفرهای استانی مشکلات ناشی از نظام پیچیده اداری را می‌کاهد
کد خبر: 4058203
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

سفرهای استانی مشکلات ناشی از نظام پیچیده اداری را می‌کاهد

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها، تا اندازه زیادی مشکلات ناشی از نظام پیچیده اداری را می‌کاهد.

سفرهای استانی مشکلات ناشی از نظام پیچیده اداری را می‌کاهدحجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: سفر به جای جای ایران و لمس دقیق آنچه در صحنه وجود دارد و مشاهدات از نزدیک باعث می‌شود که وزیران و رییس جمهور نگاه عینی‌تر، دقیق‌تر و عملیاتی‌تری نسبت به اوضاع کشور و استان‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه با تجربه ثابت شده است که بازدید مقام عالی دولت از بخش‌های مختلف یک استان، تا مدت‌های مدیدی یک موتور محرکه برای انجام بسیاری از کارهای عقب‌افتاده می‌شود، اضافه کرد: اثری که یک سفر دو روزه برجا می‌گذارد، گاهی یک بخشنامه یا دستور مکتوب ندارد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس‌خبرگان‌رهبری با بیان اینکه، حضور از نزدیک و مدیریت میدانی باعث می‌شود بسیاری از معضل‌های به وجوده آمده نظام پیچیده اداری برطرف شود، گفت: امید است این سفر برای استان اتفاق‌های خوبی را رقم بزند.

وی تقویت وحدت ملی و همدلی اقوام را یکی از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان‌ها به ویژه آذربایجان غربی عنوان کرد و بیان داشت: از این رهگذر هم‌دلی و هم‌افزایی بین مردم تقویت می‌شود، به ویژه اینکه استان ما متشکل از اقوام مختلف است.

حجت‌الاسلام شبستری با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره آماج تبلیغات مخرب دشمنان است، بنابراین ارتباط چهره به چهره اقشار مختلف مردم اعم از خانواده شهدا، صاحبان صنایع و جامعه کارگری با رئیس جمهورباعث تقویت امید شده و توطئه‌های دشمن نیز خنثی می‌شود

انتهای پیام
captcha