فتح خرمشهر جریان تاریخ کشور را تغییر داد
کد خبر: 4059439
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

فتح خرمشهر جریان تاریخ کشور را تغییر داد

استاندار فارس گفت: فتح خرمشهر نه تنها جریان جنگ را عوض کرد بلکه جریان تاریخ کشور را  تغییر داد و جریان ماندگاری از ایثار در طول دفاع مقدس برجای گذاشته است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۳ خرداد ماه در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نه تنها جریان جنگ را عوض کرد بلکه جریان تاریخ کشور را  تغییر داد و جریان ماندگاری از ایثار در طول دفاع مقدس برجای گذاشته است.
ایمانیه با بیان اینکه ایثار گری رزمندگان و جان فشانی شهدا در آزادسازی خرمشهر جریان جنگ هشت ساله کشور را تغییر داد، تصریح کرد: در حالی که در هشت سال دفاع مقدس کشورهای مختلف برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به اتحاد رسیده بودند، رزمندگان با جانفشایی و ایثار توانستند جریان جنگ را تغییر دهند و لحظه های ماندگاری را در تاریخ کشور به جا گذارند‌.
نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار کرد: ما در مقابل  ایثارگری های رزمندگان و جان فشانی شهدا وظایفی بر عهده داریم و بزرگترین وظیفه مسئولان انقلاب اسلامی این است که پاسخگویی اقداماتی باشیم که به عنوان برنامه اعلام می گردد.
استاندار فارس خطاب به جانبازان و ایثارگران حاضر در این جلسه گفت: شما براساس تجربه و آن چیزی که در جامعه مشاهده کردید توصیه های کارشناسی شده خود را به مسئولان انتقال دهید تا در مسیر خدمت رسانی این موارد را مدنظر قرار دهند.
 وی با یادآوری اینکه دولت سیزدهم در تلاش برای رفع مشکلات مردم است و در این زمینه نیازمند همراهی مردم است، بیان کرد: مسئولان و مدیران اجرایی استان فارس طبق وظیفه ذاتی به توصیه های کارشناسی شده برای رسیدن به نتیجه مطلوب توجه خواهند کرد.
استاندار فارس، بر پیگیری رفع مشکلات اشتغال و مسکن جانبازان، ایثارگران و رزمندگان به عنوان رویکرد مدیریت ارشد استان فارس تاکید کرد.
انتهای پیام
captcha