اخذ سند مالکیت بیش از ۳۳۰ هکتار از اراضی موقوفات کازرون
کد خبر: 4059445
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

اخذ سند مالکیت بیش از ۳۳۰ هکتار از اراضی موقوفات کازرون

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس  از اخذ سند مالکیت موقوفه آغا بشیر واقع در روستای جوالقیان شهر بالاده شهرستان کازرون خبر داد و گفت: مساحت اراضی موقوفه یاد شده سه میلیون و ۳۳۰ هزار و ۹۷۶ مترمربع به ارزش، بیش از یک هزار و یکصد میلیارد ریال است.

به گزارش ایکنا از فارس، داوود عسکرپور، معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز، ۳ خرداد ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صیانت از موقوفات یکی از رسالت‌های اساسی سازمان اوقاف است،اظهار کرد: هر تلاشی برای احقاق حقوق موقوفات و تثبیت سند مالکیت موقوفات کمک به سنت حسنه وقف است.
وی افزود: شناسنامه دار کردن و تثبیت مالکیت موقوفات از مهمترین برنامه‌های سازمان اوقاف است و به همین منظور سند مالکیت بیش از 330 هکتار از اراضی موقوفه شهرستان کازرون اخذ شد.
عسکرپور خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر به همت کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون سند مالکیت موقوفه آغا بشیر واقع در روستای جوالقیان منطقه بالا ده اخذ شده است.
معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، تاکید کرد: اسناد اخذ شده مربوط به پلاک های 16 اصلی و فرعی 16 و 18 و 19 و21 و 22 می باشد که با تلاش کارشناسان محقق شد.
عسکرپور، تثبیت مالکیت موقوفات را در جلوگیری از موقوفه خواری بسیار موثر دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با اقدامی جهادی تثبیت مالکیت موقوفات را تسریع بخشیم.

انتهای پیام
captcha