هفتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان ۳۲ استان در مشهد برگزار شد
کد خبر: 4060149
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

هفتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان ۳۲ استان در مشهد برگزار شد

رئیس اداره قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان 32 استان از سراسر کشور در رشته‌های حفظ کل و 10 جزء قرآن کریم برگزار شد.

هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان 32 استان در مشهد مقدس برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی، غلامرضا محبوبی‌فر، رئیس اداره قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دو بخش حضوری و غیر حضوری در رشته‌های قرائت، تحقیق قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ  کل، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام برگزار شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر مرحله مقدماتی مسابقات حفظ ۱۰ و حفظ کل قرآن کریم به صورت برخط با استفاده از فضای مجازی در بستر شبکه شاد در دو بخش برادران و خواهران با حضور متسابقین از ۳۲ استان برگزار شد.

رئیس اداره قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در سایر رشته‌ها نیز آثار متسابقین از طریق فضای مجازی دریافت و پس از داوری، برگزیدگان به مسابقات نهایی که به صورت حضوری در هفته اول تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

محبوبی‌فر اظهار کرد: حضور داوران طراز اول کشوری، امکانات و تجهیزات مناسب و همچنین تلاش شبانه‌روزی و مناسب همکاران محترم اداره قرآن، عترت و نماز استان خراسان رضوی موجب شده تا این مسابقات از نظر فنی در سطح بسیار خوبی اجرا شود که جا دارد کمال تشکر و سپاس وافر را از تلاش این عزیزان داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: امید داریم که حضور پرشور همکاران در این مسابقات زمینه‌ای برای بالا بردن سطح علمی همکاران و جذب حداکثری دانش‌آموزان در زمینه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز شود.

انتهای پیام
captcha