خانواده مددجوی بهزیستی مروستی زائر حرم رضوی شدند
کد خبر: 4062425
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

خانواده مددجوی بهزیستی مروستی زائر حرم رضوی شدند

در سفر یک روزه کاروان زیر سایه خورشید یزد به شهرستان مروست، به یک خانواده مددجوی بهزیستی، هزینه سفر به زیارت مشهد مقدس اهدا شد.

خانواده مددجوی بهزیستی مروستی زائر حرم رضوی شدندبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید یزد با حضور در شهرستان‌های مختلف استان، امکان زیارت از راه دور را برای بسیاری از مشتاقان زیارت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) فراهم کرد، اما این‌بار به همت مسئولان دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان مروست، یک خانواده تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان، به زیارت مشهدالرضا خواهند رفت.

خادمان حرم علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان مروست، 16 خردادماه با حضور در منزل یکی از مددجویان تحت پوشش بهزیستی، ضمن دلجویی از ایشان، هزینه سفر به مشهد مقدس را به این خانواده اهدا کردند.

اهدای این هدیه ارزشمند، باعث شور و شعف این خانواده شد، که سالها در آروزی رفتن به زیارت امام هشتم(ع) بودند و اکنون به لطف و عنایت امام الرئوف، به زیارت طلبیده شدند.   

دیدار با خانواده سردار شهید «اصغر برزگر مروستی»، حضور در دبستان پسرانه شهید باهنر شهرستان مروست، برگزاری جشن زیر سایه خورشید و حضور در منزل یکی از مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه‌های خادمان حرم رضوی در شهرستان مروست بود.

انتهای پیام
captcha