فرهنگ رضوی باید با حرکت‌های ارزشمند، علمی و دقیق به دنیا شناسانده شود
کد خبر: 4062427
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

فرهنگ رضوی باید با حرکت‌های ارزشمند، علمی و دقیق به دنیا شناسانده شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: با حرکت‌های ارزشمند و دقیق علمی تلاش شود تا فرهنگ رضوی را جهان بشناسد.

رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در جمع کاروان زیر سایه خورشید و در مراسم افتتاحیه نمایندگی موسسه کیفیت دانش بنیان رضوی در این استان، که با حضور مدیر عامل این موسسه همزمان با ششمین روز از دهه کرامت در دفتر امام جمعه بجنورد  برگزار شد، ابتدا ضمن خیر مقدم به خدام آستان قدس رضوی، اجرای برنامه زیر سایه خورشید را ارزشمند و با اهمیت خواند.

وی توسل به امام رضا(ع)  را با چشم دل و نگاه عمیق، باعث تحول اخلاقی و اندیشه‌ای در انسان دانست و از برگزار کنندگان و اعزام کاروان زیر سایه خورشید  قدردانی کرد.

وی در ادامه  به راه اندازی موسسه دانش بنیان کیفیت رضوی اشاره کرد و گفت: در کیفیت سنجی و ارزیابی‌هایی که قرار است در این طرح باید تلاش شود تا با ارتقاء کیفیت محصولات و تولیدات مدنظر فضایی ایجاد شود تا در جهت کیفیت زندگی و محتواهای فرهنگی نیز اقدام شود.

حجت الاسلام نوری همچنین خواست تا با حرکتی ارزشمند، دقیق و مطالعه شده زمینه فراهم شود تا فرهنگ رضوی و ابعاد اثرگذار آن در عرصه جهانی شناسانده شود.

وی همچنین تاکید کرد: این زیست بوم طیب و کیفیت سنجی با معیارهای ارزیابی تعیین شده باید به سیره امام رضا (ع) گره بخورد لذا لازم است دقیق‌تر و کاملتر پیش برود.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: اگر عده‌ای پول می‌دهند تا فردی فیلمی تهیه کند و پول می‌دهند فردی نقشی در آن فیلم بازی کند و داورانی را می‌خرند تا چهره امام رضا (ع) را تضعیف کند و فیلم را با جایزه تشویق کنند، و شهر مذهبی و متدین  بدنام شود، را تنها می توان با وجود حرکت‌های دقیق و علمی رسوا و برملا کرد.

 

انتهای پیام
captcha