اضافه شدن آموزش قرائت به برنامه‌های شعبه ۳۱ دارالقرآن اصفهان
کد خبر: 4063634
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

اضافه شدن آموزش قرائت به برنامه‌های شعبه ۳۱ دارالقرآن اصفهان

مسئول شعبه ۳۱ دارالقرآن‌ الکریم اصفهان ضمن تشریح برنامه‌های این مجموعه در فصل تابستان، گفت: امسال با دعوت از یک استاد برجسته حوزه حفظ و قرائت تصمیم گرفته شد تا حفظ قرآن برای پسران مقطع دبستان همراه با قرائت باشد و علاقه‌مندان از ابتدای آموزش، قرائت صحیح قرآن را نیز فرا بگیرند.

قرائت قرآن

محمدرضا الهی‌دوست، مسئول شعبه ۳۱ دارالقرآن الکریم اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، این مؤسسه را مجموعه‌ای تخصصی برشمرد و اظهار کرد: مؤسسه دارالقرآن الکریم برای دو گروه بانوان و آقایان به‌صورت تخصصی در حوزه حفظ و قرائت قرآن برنامه دارد و در روزهای شنبه و چهارشنبه برای گروه‌های سنی مختلف، دایر است.

وی درباره برنامه‌های این مجموعه برای فصل تابستان، گفت: دو طرح مجزا برای گروه‌های سنی مختلف ارائه شده که شامل حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم با عنوان حفظ سوره‌های مهربانی در قالب داستان برای دختران و پسران ۸ تا ۱۲ سال و حفظ جزء اول با عنوان حفظ آسان قرآن برای بانوان و آقایان ۱۳ سال به بالاست.

مسئول شعبه ۳۱ دارالقرآن الکریم اصفهان از دستورکار جدید برای آقایان خبر داد و بیان کرد: امسال با دعوت از استاد برجسته حوزه حفظ و قرائت مدرسه سادات، علی پورسینا تصمیم بر آن شد تا حفظ قرآن برای پسران مقطع دبستان همراه با قرائت باشد و علاقه‌مندان از ابتدای آموزش، قرائت صحیح قرآن را نیز فرا بگیرند. این دوره آموزشی در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

وی به دوره آموزشی «قاری حرفه‌ای شو» ویژه آقایان نیز اشاره کرد که شنبه‌ها ساعت ۱۹ تشکیل می‌شود و شامل آموزش تخصصی صوت و لحن، مقامات فرعی، مهارت‌های صداسازی، مهارت‌های القای مفاهیم و نغمات و الحان است.

الهی‌دوست ادامه داد: دوره آموزش فنون قرائت و ترتیل قرآن ویژه پسران ۹ سال به بالا نیز با حضور استاد منصور سرشوق در روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

وی درباره اهداف بلندمدت مؤسسه دارالقرآن الکریم، گفت: دانش‌آموزان این مجموعه با هدف حفظ و قرائت قرآن کریم فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در مسابقاتی که از سوی سازمان اوقاف و سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود، برای کسب مقام‌های استانی و کشوری به رقابت می‌پردازند.

الهی‌دوست در پایان از علاقه‌مندان دعوت کرد تا برای ثبت‌نام در طرح‌های قرآنی اشاره شده، به شعبه ۳۱ دارالقرآن الکریم اصفهان به نشانی خیابان بزرگمهر، جنب بیمارستان صدوقی، کوچه شهرستانی، ساختمان پرورش مراجعه کنند و یا با شماره 09358832733 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha