والاترین الگوی مدیریتی در ایران اسلامی شهدا هستند
کد خبر: 4065051
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

والاترین الگوی مدیریتی در ایران اسلامی شهدا هستند

معاون امور عمرانی فرماندار خوی گفت: والاترین و توانمندترین الگوی مدیریتی در ایران اسلامی شهدا هستند، پس باید برای درک سیره آنها اهتمام شود.

والاترین الگوی مدیریتی در ایران اسلامی شهدا هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اسماعیل سالم خویی معاون امور عمرانی فرماندار خوی 28 خرداد در جلسه هماهنگی کنگره یادبود شهید شهید قربانعلی کوچری شهید شاخص کشوری که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سیره شهدا در زندگی شخصی، سیاسی و اجتماعی آنها به قدری غنی و پربار است، که می‌تواند برای آینده کشور به عنوان یک مدل امیدآفرین، نتیجه‌بخش و جریان‌ساز مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، بسیاری از شهدای مدافع حرم، با الهام از شهدای هشت سال دفاع مقدس در میدان‌های نبرد حضور یافتند، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم کشور در هر زمینه‌ای بدرخشد، باید باید همه توان خود را بگذاریم، تا شهدا شناخته شده و سیره آنها در فرآیند خدمت‌رسانی موردتوجه قرار گیرد.

 وی گفت: اگر قرار بود شهدای ما در 8 سال دفاع مقدس منتظر کمک کشورهای دیگر و سازمان بین‌المللی باشند معلوم نبود اکنون چه مقدار از مساحت کشور ما باقی مانده بود و اگر مدافعان حرم منتظر سازمان‌های بین المللی بودند امروز نه تنها کشورهای محور مقاومت بلکه بیشتر شهرهای ایران و تا خود مشهد و تهران زیر چکمه های تکفیری‌ها بود.

سرهنگ پاسدار موسی جعفرزاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره یادبود شهید کوچری نخستین فرماندار شهید کشور، اظهار کرد: شهید کوچری به عنوان شهید شاخص حوزه بسیج ادارات کشور معرفی شده است.

وی با بیان اینکه، مراسم بزرگداشت این شهید والامقام همزمان با یکم تیرماه با حضور مقامات ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان برای برگزاری باشکوه این مراسم تاکید کرد..

جعفرزاده ادامه داد: شهید قربانعلی کوچری معلم مبارز و انقلابی تلاش‌گر در آموزش و پرورش خوی بود که بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به عنوان نخستین فرماندار انتخاب شد و در یکم تیرماه سال 1359 به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه، شهید قربانعلی کوچری فرماندار انقلابی خوی پس از پیروزی انقلاب خدمات ارزنده‌ای را در مدت کوتاه مسئولیت خود ارائه کرد، افزود: احداث کتابخانه امامزاده سیدبهلول، مدیریت جهادسازندگی، فعالیت در دانشسرا و ... از جمله خدمات این شهید وارسته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی بر لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهدای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: شهدا در زمینه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری زبانزد عام و خاص بودند، پس دست‌نوشته‌های آنها نیز منبع ارزشمندی برای انتخاب راه درست از نادرست است.

انتهای پیام
captcha