کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4073708
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز از برگزاری بیست‌وچهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در این استان خبر داد.

سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز

سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به انتشار فراخوان بیست‌وچهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان، اظهار کرد: این کنگره در محورهای عمومی شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی و شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین برگزار می‌شود.

وی شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان و شعر دفاع مقدس و نقش زنان را در دیگر محورهای این کنگره دانست و گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور سال جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه واقع در اتوبان تهران ـ کرج، مجموعه فرهنگی ـ ورزشی جهان‌نما، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز ارسال کنند.

این مسئول معطوف‌ کردن نگاه جوانان به سمت شعر و ادبیات دفاع مقدس را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره دانست و بیان کرد: شعر دفاع مقدس که مفاهیم ارزشمند دفاع از حقانیت را در خود جای داده‌اند موجب آفرینش آثاری بدیع در ادبیات پایداری می‌شوند.

انتهای پیام
captcha