فراخوان مسابقه عکس و پوستر ویژه جهادگران استان مرکزی
کد خبر: 4074640
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

فراخوان مسابقه عکس و پوستر ویژه جهادگران استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه جهادگران می‌توانند در مسابقه عکس و پوستر با محوریت اردوهای جهادی شرکت کنند، زمان ارسال آثار را 31 شهریور ماه اعلام کرد.

فراخوان مسابقه عکس و پوستر ویژه جهادگران استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ سعید فرامرزی، مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان، با بیان اینکه مسابقه استانی عکس و پوستر جهادی و همچنین «خاطره نویسی روایتگران جهادی» ویژه اردوهای جهادی تا پایان تابستان ۱۴۰۱  برگزار خواهد شد، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره جهادی و ارسال آثار تا پایان شهریور سال جاری فرصت دارند.

وی ادامه داد: هنرمندان جهادگر می‌توانند آثار خود را در قالب عکس و طراحی پوستر با محوریت گفتمان‌سازی جهادی در محورهای خدمات‌رسانی عمومی، سلامت و بهداشت، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی و تربیتی، عمرانی و محرومیت‌زایی ارسال کنند. بیان خاطره در قالب عمرانی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، مبارزه با کرونا، کشاورزی، اقتصادی و... از دیگر بخش‌های جشنواره است.

فرامرزی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را کمک به گفتمان‌سازی کار جهادی برشمرد و گفت: ترویج فرهنگ کار جهادی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان از اهداف ما جهت برگزاری این جشنواره است. همچنین امیدواریم استقبال جهادگران از این طرح فرهنگی و رسانه‌ای باعث تقویت مهارت رسانه‌ای آنها شود و یک رقابت زیبا برای ثبت لحظه‌های ناب خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار استان مرکزی در طول تعطیلات تابستانه باشد.

مهدی محمدی، دبیر اجرایی مسابقه استانی عکس و پوستر جهادی و مسابقه خاطره نویسی روایتگران جهادی استان مرکزی،  نیز در خصوص چگونگی ارسال آثار هنرمندان گفت: هر شرکت کننده می‌تواند با حداکثر ۳ اثر در جشنواره شرکت داشته باشد و عکس‌های ارسالی باید دارای کیفیت مطلوب چاپ باشند و بصورت سند ارسال شوند. ابعاد پوسترهایی ارسالی باید حداقل A۳ و ۳۰۰پیکسل برهر اینچ باشد. هنرمندان و جهادگران می‌توانند در همه بخش‌های جشنواره شرکت داشته باشند. جهادگران از شماره ۰۹۳۵۰۵۴۹۱۱۸ از طریق شبکه اجتماعی «بله» و «واتساپ» می توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی در رابطه با شیوه انتشار آثار افزود: خاطرات در صورت استقبال قابل قبول جهادگران جهت تألیف کتابچه خاطرات جهادگران استان مرکزی با ذکر نام نویسنده مورد استفاده قرارخواهد گرفت ودر بخش عکس و پوستر نیز نمایشگاهی از تصاویر و پوسترهای ارسالی در اختتامیه این مسابقات برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha