برگزاری سلسله نشست‌های «چهره‌ای بر بوم آیات»
کد خبر: 4074838
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

برگزاری سلسله نشست‌های «چهره‌ای بر بوم آیات»

سلسله نشست‌های چهره‌ای بر بوم آیات با حضور دکتر کاظم رجبعلی، طی ماه های محرم و صفرسال جاری از طریق سامانه جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با همکاری مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهید امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، سلسله نشست‌های چهره‌ای بر بوم آیات را در 10 جلسه و با حضور دکتر کاظم رجبعلی، استاد تدبر در قرآن کریم برگزار می­‌کند.

روایت قرآنی از سیره عملی حضرت مسلم ابن عقیل(ع)، 10 مردادماه، حضرت حر ابن یزید ریاحی(ع)، 24 مردادماه، حضرت حبیب ابن مظاهر(ع) 31 مردادماه، حضرت علی اکبر(ع) 7 شهریورماه، حضرت قاسم(ع) 14 شهریورماه، حضرت اباالفضل العباس(ع) 21 شهریورماه، حضرت علی اصغر(ع)، 28 شهریورماه، حضرت عبدالله ابن حسن(ع)، 4 مهر و حضرت امام حسین(ع)، 11 مهرماه و تدبر در زیارت وارث، 18 مهرماه برگزار می‌شود.

منبع این نشست­‌ها کتاب «کربلا» نوشته دکتر کاظم رجبعلی بوده و قرار است در آن‌ها راویتی قرآنی از چهره‌های کربلا برای مخاطبان ارائه شود.

این سلسله نشست‌ها قرار است طی ماه‌های محرم و صفر سال جاری از طریق سامانه امجد جهاددانشگاهی برگزار شود که علاقه‌مندان می‌­توانند از طریق نشانی اینترنتی www.amjad.jde.ir/isqa وارد سامانه آموزشی جهاددانشگاهی شده و با عنوان جلسه «تدبر در قرآن 1401» و رمز عبور «123456» از محتوای این نشست­‌ها استفاده کنند.

همچنین جهت اطلاع بیشتر ار برنامه‌های معاونت توسعه و ترویج سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به سایت isqa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۵
0
0
رمز عبور را می زنم ولی اعلام اشتباه می کند
captcha