پویش ملی «نذر تلاوت» ویژه دهه دوم محرم برگزار می‌شود
کد خبر: 4078244
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

پویش ملی «نذر تلاوت» ویژه دهه دوم محرم برگزار می‌شود

پویش ملی «نذر تلاوت» با هدف گسترش کرسی‌های تلاوت و فرهنگ قرآنی در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی و مجالس عزای اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) با هدف گسترش کرسی‌های تلاوت و فرهنگ قرآنی در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی و مجالس عزای اباعبدالله الحسین(ع) پویش ملی «نذر تلاوت» را ویژه نوجوانان سراسر کشور از دهه دوم محرم تا اربعین حسینی(ع) برگزار می‌کند.

در این پویش قاریان نوجوان و جوان با حضور در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی در طلیعه مراسم عزاداری آیاتی از قرآن کریم را برای حضار تلاوت می‌کنند. آیات تلاوت شده در این کرسی‌ها آیات مرتبط با شأن مقام امام حسین علیه السلام و آیاتی با محوریت فضائل اهل بیت علیهم السلام و عاشوراست.

نوجوانان برای شرکت در این پویش ملی باید از اجرای تلاوت خود گزارش تصویری تهیه کرده و به آیدی nazr_telavat در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند تا اجرای آن‌ها در محافل و مجالس عزاداری در کانال‌های قرآنی منتشر شود.

نوجوانان سراسر کشور تا اربعین حسینی با حضور در مجالس و هیئات‌ مذهبی با قرائت و تلاوت آیات قرآن کریم در مدح امام حسین(ع) و اهل بیت ایشان می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

به برگزیدگان در این پویش از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به قید قرعه هدایای متبرک اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha