دورهمی قرآنی ویژه دختران در دانشگاه فردوسی
کد خبر: 4098277
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

دورهمی قرآنی ویژه دختران در دانشگاه فردوسی

مسئول مرکز قرآنی شهید شهریاری دانشگاه فردوسی به معرفی برنامه‌های هفته قرآن و عترت در این دانشگاه پرداخت و در این رابطه به دورهمی دخترانه در راستای حل مشکلات اعتقادی و فرهنگی دانشجویان اشاره کرد.

دانشگاه فردوسیحمیده دانشور، مسئول مرکز قرآنی شهید شهریاری دانشگاه فردوسی در گفت‌‌وگو با ایکنا، در رابطه با برنامه‌های شاخص این دانشگاه در هفته قرآن و عترت که از امروز آغاز شده است، گفت: برنامه تدبر در قرآن را با حضور حسن پُرسا، از کارکنان دانشگاه فردوسی و مدرس مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران داریم که سه‌شنبه‌ها بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد حضرت زهرا(س) برگزار و طی آن مقدمات تدبر در قرآن مطرح می‌شود.

وی افزود: به دلیل اینکه طی دو سال گذشته، فعالیت فیزیکی دانشگاه‌ها به خاطر شیوع بیماری کرونا تعطیل بودند، آشنایی دانشجویان با مرکز به صورت مجازی بود و امسال درصددیم طی این هفته قرآن و دانشگاه، در دانشگاه‌ها حضور داشته باشیم و همکاران ما در حدود 21 دانشکده و خوابگاه و فضاهای فعال دانشجویی به معرفی مرکز و تبلیغات چهره به چهره می‌پردازند. در همین رابطه بروشورها و پوسترهای تبلیغاتی نیز توزیع خواهد شد.

دانشور با بیان اینکه در راستای جذب دانشجویان علاقه‌مند تلاش خواهیم کرد، اظهار کرد: دورهمی قرآنی را نیز برای دختران دانشجو خواهیم داشت. تلاشمان ایجاد یک محفل قرآنی صمیمی‌تر خواهد بود تا در فضایی قرآنی و فرهنگی در راستای حل مشکلات دانشجویان در زمینه‌های مختلف اعتقادی، فرهنگی و ... با توجه به فتنه‌های اخیر کمک بگیریم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha