برگزاری محفل قرآنی با تلاوت «احمد ابوالقاسمی» در میناب
کد خبر: 4102667
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

برگزاری محفل قرآنی با تلاوت «احمد ابوالقاسمی» در میناب

محفل انس با قرآن با تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان، 17 آذرماه در روستای حاجی‌خادمی میناب برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنعماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: محفل انس با قرآن با تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان، پنجشنبه، 17 آذرماه در روستای حاجی‌خادمی در دهستان گوربند بخش مرکزی شهرستان میناب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این محفل که به دعوت اتحادیه انجام شده است با اجرای برنامه‌های متنوع و مسابقات قرآنی و قاریان استانی و گروه تواشیح جوانان استان و سخنرانی جولایی، کارشناس رسانه و فضای مجازی همراه است.

ناصری با اشاره به اعزام تیم پزشکی به روستای کرگان میناب، بیان کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده از دبیر اجرایی کاروان انقلاب، این تیم پزشکی به مدت سه روز از 16 تا 18 آذرماه در روستای کرگان به ارائه خدمات رایگان مشاوره، معاینه، سلامت، غربالگری و آموزش پزشکی و سلامتی می‌پردازند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی هرمزگان در خبر دیگری با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، تصریح کرد: طی این هفته با همکاری ادارات و نهادهای سطح استان و شهرستان‌ها هر روز حدود هفت محفل قرآنی با دعوت از قاریان استانی و شهرستانی و با بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha