با هتل‌های ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش آشنا شوید
کد خبر: 4142539
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

با هتل‌های ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش آشنا شوید

هتل ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش یکی از گزینه‌های پرطرفدار و محبوب برای اقامت در این جزیره محسوب می‌شوند که در ادامه با این مکان اقامتی آشنا خواهید شد.

جزیره کیش به عنوان یکی از زیباترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایران، همواره برای گردشگران داخلی و خارجی جذابیت خاصی داشته است. این جزیره با فضای آرامش‌بخش و مناظر طبیعی زیبا، امکانات رفاهی و تفریحی عالی و همچنین هتل‌های لوکس و مجلل، انتخابی شایسته برای اقامت در سفرهای تفریحی است. هتل ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش یکی از گزینه‌های پرطرفدار و محبوب برای اقامت در این جزیره محسوب می‌شوند. در این مطلب، با هتل‌های ۵ ستاره نزدیک اسکله آشنا خواهید شد، سپس می‌توانید رزرو هتل کیش را انجام دهید.

با هتل‌های ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش آشنا شوید

هتل شایان کیش

هتل شایان یکی از هتل‌های لوکس و مدرن جزیره است. همچنین این اقامتگاه یک هتل ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش است. هتل شایان با طراحی معماری زیبا و منظره‌ی شگفت‌انگیز خلیج فارس، مناسب گردشگرانی است که به دنبال اقامتی لوکس در جزیره کیش هستند. باید بدانید هتل شایان فاصله اندکی تا فرودگاه بین المللی کیش دارد.

همچنین این هتل به خاطر موقعیتش در نزدیکی تمامی جاذبه‌های توریستی جزیره، از جمله پارک حیات وحش، تله کابین میکا مال، مرکز همایش‌های بین المللی، تالار شهر، کاخ الیت، مسیر دوچرخه سواری، بولینگ مریم، پارک شهر، پارک هنگام، پلاژ آقایان، ساحل مرجان، بازار پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مروارید، شهربازی هایلند، مرکز تجاری کیش، پارک برفی پنگوئن، اسکله بزرگ تفریحی کیش، کلوپ ورزش‌های دریایی و... برای گردشگران بسیار مناسب است.

با هتل‌های ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش آشنا شوید

هتل شایان کیش همچنین از امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری برخوردار است. این امکانات عبارتند از اتاق‌های لوکس و مجهز به تلویزیون ال سی دی، سیستم صوتی، پخش کننده دی وی دی، مینی بار و کمدهای ضد حریق، رستوران با تنوع غذایی بالا و منوی بین المللی که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهد، لابی با محیطی زیبا و شیک و دارای قهوه‌خانه، سالن مطالعه، سیستم وای فای و روزنامه‌های روز، استخر در فضای روباز با سرویس دهی نوشیدنی و میوه تازه، سالن ورزشی مجهز به دستگاه‌های بروز و فضایی پویا برای تمرینات ورزشی.

از طرفی این هتل دارای سالن کنفرانس با ظرفیت ۱۵۰ نفر و مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری برای برگزاری هر نوع جلسات و کنفرانس‌های تخصصی، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، خدمات گردشگری و توریستی، صرافی، خودروی شخصی برای اجاره و ...است. همچنین هتل شایان کیش دارای خدمات ویژه مثل خدمات اتاق، خدمات چای و قهوه در اتاق، خدمات نظافت از اتاق، خدمات لاندری و خشکشویی و خدمات رزرو تورهای گردشگری همراه با راهنمایی است.

همان‌طور که اشاره شد هتل شایان کیش اتاق‌های متنوعی را برای مهمانان در نظر گرفته است. این هتل دارای ۱۹۲ باب اتاق و سوئیت است. از جمله آنها ۸۳ اتاق دو تخته، ۲۷ اتاق سه تخته، ۳۲ اتاق دوبلکس، یک سوئیت معمولی، ۳ سوئیت رویال یک خوابه، ۴ رویال سوئیت دو خوابه، ۱۳ باب دو تخته ساحلی محوطه، ۱۵ باب سه تخته ساحلی محوطه، ۴ اتاق چهار تخته ساحلی محوطه، یک ویلا ساحلی یک خوابه و ۳ ویلا ساحلی دو خوابه است.

علاوه بر این باید بدانید هتل شایان با اینکه یک هتل ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش است، قیمت خوبی ارائه می‌دهد. هزینه‌ی اقامت در این هتل بستگی به نوع اتاق و فصل مورد نظر دارد؛ اما میانگین قیمت‌ها حدود ۲ تا ۳ میلیون تومان در شب برای اتاق‌های استاندارد و ۵ تا ۷ میلیون تومان در شب برای سوئیت‌های لوکس است. در کل هتل شایان با امکانات بسیار خوب و منظره‌ی زیبا خلیج فارس، بهترین انتخاب برای اقامتی لوکس است.

با هتل‌های ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش آشنا شوید

هتل داریوش کیش

هتل داریوش نیز یک هتل ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش است. این هتل در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و در جهت بهبود خدمات و امکاناتش در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داد. معماری هتل داریوش کیش به سبک هخامنشی طراحی شده است. برای مثال، در بخشی از هتل داریوش، ستون‌هایی با سنگ‌های ستاره‌ای و دایره‌ای که به شکل پیچیده‌ای به هم تابیده‌اند وجود دارد. این ستون‌ها با نورپردازی مناسب، جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای را به هتل بخشیده‌اند.

به علاوه، طرح‌های شبکه‌ای در ساختار داخلی هتل داریوش کیش نیز بکار گرفته شده است. این طرح‌های هندسی، جلوه‌ی هنری و خیره‌کننده‌ای به فضاهای داخلی هتل بخشیده‌اند که باعث شده تا مهمانان احساس آرامش و رضایت در فضایی بسیار زیبا و رویایی داشته باشند. هتل پنج ستاره داریوش محبوب‌ترین هتل ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی واقع شده و با دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی جزیره، مرکز خرید و فضای سبز شهر کیش، مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد.

ناگفته نماند هتل داریوش کیش دارای اتاق‌هایی همچون اتاق‌ استاندارد، اتاق‌ توئین، انواع سوئیت و ویلا است. برای مثال اتاق‌های استاندارد هتل داریوش، با متراژ اندک و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها به مهمانان تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز از جمله تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع و خدمات بهداشتی ارائه می‌دهند.

سوئیت‌های کوچک هتل داریوش نیز دارای حال و پذیرایی جداگانه‌ای هستند و برای خانواده‌ها مناسبند. این سوئیت‌ها دارای تخت دو نفره و کمد بوده و امکاناتی همچون تلویزیون، سشوار و چای‌ساز هستند. البته بهتر است بدانید سوئیت‌های لوکس بهترین انتخاب برای اقامت بلند مدت و رفاهی در جزیره کیش هستند.

این سوئیت‌ها دارای فضایی بزرگ و شیک، استخر شخصی، آشپزخانه، اتاق خواب جداگانه، حمام با وان جکوزی، دسترسی به اینترنت پرسرعت و تلویزیون با صفحه‌ی بزرگ هستند. کاباناهای هتل داریوش در فضای باز قرار دارند و به مهمانان فرصت اقامت در فضای باز را با تمامی امکانات رفاهی داخلی می‌دهند. کاباناها دارای یک تخت دو نفره، مبلمان و سرویس بهداشتی بوده و مهمانان امکان استفاده از استخر و سرویس‌های رفاهی هتل را خواهند داشت.

همچنین هتل داریوش دارای امکانات و خدماتی همچون اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی نقاط هتل، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، صرافی، پارکینگ رایگان، ماساژ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، رستوران با منوی ایرانی و بین‌المللی، کافی شاپ، سالن کنفرانس با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر، خدمات تور و گردشگری است. ضمنا هتل داریوش کیش فاصله کمی تا مراکز خرید، پارک‌ها، نمایشگاه بین‌المللی و فرودگاه بین‌المللی کیش دارد.

همچنین هتل داریوش چون یک هتل ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش طرفداران زیادی دارد. ناگفته نماند هتل داریوش فاصله اندکی تا پارک برفی پنگوئن، کلوپ ورزش‌های دریایی، کاخ الیت، پارک هنگام، پلاژ آقایان، ساحل مرجان، بازار پردیس ۱ و ۲، شهربازی هایلند، مرکز تجاری کیش، مسیر تونل دروازه شاهی و... دارد.

با هتل‌های ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش آشنا شوید

جمع‌بندی

در نتیجه، هتل ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش با داشتن امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی بسیار عالی، موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری مهم جزیره، به گردشگرانی که به دنبال رفاه کامل در کنار تفریح در شهر کیش هستند، پیشنهاد می‌شود. معمولا یک هتل ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش دارای امکانات متنوعی است که نظیر آنها استخر، سالن ورزشی، رستوران، آلاچیق، باغ، فضای سبز و... است. همچنین اتاق‌هایی با دکوراسیون فوق العاده، مبلمان کاملاً لوکس و داشتن تمامی امکانات رفاهی و تفریحی خود را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

منطقه‌ اسکله کیش با موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری مهمِ جزیره کیش و هتل‌های لوکس، انتخابی بسیار عالی برای سفرهای تفریحی و گردشگری شما است. معمولا یک هتل‌ ۵ ستاره نزدیک اسکله کیش با فضایی زیبا، مناظری شگفت‌انگیز و خدمات و امکانات بی‌نظیر بوده که فقط به گردشگرانی که به دنبال اقامتی به‌یادماندنی در جزیره کیش هستند، توصیه می‌شود.

انتهای پیام
captcha