او به تمام معنا مرد بود
کد خبر: 4143500
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
همسر شهید محقق نژاد:

او به تمام معنا مرد بود

در ادامه دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی با خانواده شهدا، در پنجمین هفته از این برنامه در سال جدید، جمعی از قاریان و مدیران قرآنی کشور به دیدار خانواده شهید سلامت، شهید ابوالفضل محقق نژاد رفتند.

همسرم یک مرد به تمام معنا بودبه گزارش ایکنا، در ادامه دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی و پنجمین برنامه در سال جدید جمعی از اساتید و مدیران قرآنی کشور با خانواده شهید ابوالفضل محقق نژاد، از شهدای سلامت دیدار کردند.

در این دیدار، رحیم قربانی مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، محمد انجم شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی، سرهنگ داود بیات، معاون فرهنگی دفتر حفظ و نشر آثار آجا، قاسم رضیعی و کریم دولتی، از اساتید بین‌المللی قرآن کریم و جمعی دیگر از جامعه قرآنی حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار، قاسم رضیعی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه رحیم قربانی گزارشی از دیدارهای خانواده شهدا ارائه کرد.

رضیعی در صحبت‌هایی با اشاره به تلاش برای ادای دین جامعه به شهدا اظهار کرد: هرچه تلاش کنیم قادر به جبران ایثاری که شهدا برای وطن کردند، نیستیم، ولی آنها به دلیل بزرگی روحشان این کمترین اقدامات را از ما خواهند پذیرفت.

وی در ادامه افزود: شهید محقق نژاد هم لباس سربازی بر تن داشت و هم در حوزه سلامت، از مردم صیانت و مراقبت می‌کرد.

در ادامه این دیدار، همسر شهید با اشاره به خصوصیات ابوالفضل محقق نژاد گفت: همسرم هر روز صبح یک ساعت قرآن تلاوت می‌کرد و ساعت 6 صبح به بیمارستان می‌رفت. بسیار با قرآن مأنوس بود و فرزندانم را به یادگیری قرآن تشویق می‌کرد. اکنون دخترم حافظ 15 جزء از قرآن کریم است و پسرم نیز در کلاس‌های آموزش تجوید شرکت می‌کند.

او در ادامه گفت: همسرم نسبت به تعهد و وجدان کاری حساس بود و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد. او به تمام معنا مرد بود و تا امروز کسی را مثل ایشان ندیدم. مسئول بخش بیمارستان بود، ولی هیچ کدام از همکاران از او خاطره بدی در ذهن ندارند و همیشه از او به نیکی یاد می‌کنند.

دختر شهید محقق نژاد درباره خصوصیات پدرش گفت: ایشان همیشه به نماز اول وقت و تلاوت و حفظ قرآن تأکید داشت و همواره ما را تشویق می‌کرد. پدرم می‌گفت؛ همیشه و در همه حال با مردم به خوبی و نیکی رفتار کن.

در پایان لوح تقدیری از طرف فرمانده سپاه استان تهران به خانواده اهدا شد و عکس یادگاری با خانواده شهید پایان‌بخش این دیدار بود.

انتهای پیام
captcha