واعظیان خبر داد:
۱۷ خردادماه؛ پایان زمان ثبت نام بخش رسانه‌های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل ازروابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، حسین واعظیان با اشاره آغاز ثبت نام در بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: مؤسسات و فعالان این عرصه می‌توانند برای حضور در  بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا 17 خردادماه برای ثبت‌نام به سایت نمایشگاه قرآن http://quranexpo.com مراجعه کنند.

وی افزود: بخش رسانه‌های دیجیتال با هدف معرفی نرم‌افزارهای رسانه‌ای حوزه قرآن و عترت، برنامه‌های کاربردی رسانه‌های هوشمند و همراه، معرفی بازی، سرگرمی و نرم‌افزارهای کودک و نوجوان، پایگاه‌های اینترنتی حوزه قرآن و عترت، معرفی نرم‌افزار و پایگاه‌های مرتبط با بیداری اسلامی و نیز معرفی نرم‌افزارها و پایگاه‌های مرتبط با سبک زندگی قرآنی، حضوری پررنگ در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خواهد داشت.

مدیر بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برای رده‌های سنی مختلف را از دیگر برنامه‌های بخش رسانه‌های دیجیتال برشمرد و گفت: در این بخش موضوعاتی از جمله آسیب‌شناسی رسانه‌های دیجیتال در زمینه فرهنگ قرآنی، فرهنگ‌سازی، ایجاد دغدغه فعالیت قرآنی در فضای مجازی، لزوم فعالیت مذهبیون در فضای مجازی و ... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتقال مفاهیم قرآنی از طریق ابزارهای دیجیتال، آموزش مفاهیم قرآنی برای کودکان، برگزاری کارگاه طراحی پوستر، برگزاری مسابقات، رونمایی از آثار فاخر قرآنی و ... از برنامه‌های جانبی بخش رسانه‌های دیجیتال در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

یادآور می‌شود، بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن در روزهای دوم تا بیست و دوم تیرماه مصادف با 25 شعبان تا 15 رمضان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.