کوششی خبر داد:
حمایت از تشکل‌های قرآنی تهران با نمایشگاه «شمیم وحی»/ نامشخص بودن مکان برپایی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برپایی نمایشگاه «شمیم وحی» ویژه تشکل‌های قرآنی استان تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه به‌منظور حمایت از تشکل‌های قرآنی تهران برگزار می‌شود.

عرضه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مؤسسات و تشکل‌های قرآنی

وی ادامه داد: تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در این نمایشگاه عرضه می‌شود و آنها می‌توانند با بن‌کارت‌هایی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد از این نمایشگاه تجهیزات مورد نیازشان را که بیشتر در حوزه محتواییست استفاده و تهیه کنند.

کوششی در پاسخ به این سؤال که مؤسسات دارای شرایط برای استفاده از این نمایشگاه، کدام هستند؟ عنوان کرد: در حقیقت چهار گروه از مؤسسات در این نمایشگاه مورد حمایت قرار می‌گیرند؛ مؤسسات و تشکل‌های دارای مجوز اعم از سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد، خانه‌های قرآن و عترت محلات شهر تهران، گروهی از خانه‌های قرآن شهری و گروه آخر جلسات شاخص و محوری قرآن در شهر تهران هستند.

حمایت از مراکز با رتبه‌های مشخص شده

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور اظهار کرد: مجموعه این مراکز با تفاوت‌ها و رتبه‌هایی که مشخص می‌شود، مورد حمایت قرار می‌گیرند تا از طریق تهیه تجهیزات از این نمایشگاه برای فعالیت بهتر و با‌کیفیت‌تر در ماه مبارک رمضان آماده شوند.

کوششی در باره نهاد‌های مشارکت‌کننده برای برپایی این نمایشگاه، عنوان کرد: این نمایشگاه با حمایت معاونت اجتماعی شهرداری برگزار شده است که بن‌کارت‌ها نیز از این طریق تهیه شده است و همچنین سایر دستگاه‌های قرآنی نیز در برگزاری بهتر این نمایشگاه همکاری و مشارکت داشته‌اند.

20 تا 27 خرداد؛ برگزاری زمان نمایشگاه

وی با تأکید بر اینکه مسائل اجرایی و سایر موارد این نمایشگاه توسط دبیرخانه شورای عالی قرآن شهرداری انجام شده است، اظهار کرد: مبلغ بن‌کارت‌ها براساس رتبه‌بندی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی متفاوت است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور درخصوص زمان برپایی نمایشگاه، ادامه داد: نمایشگاه شمیم وحی از 20 تا 27 خردادماه امسال برگزار می‌شود، اما مکان آن هنوز مشخص نیست که طی جلسات بعدی مکان آن یا در بوستان گفت‌وگو و یا در میدان امام حسین(ع) معین می‌شود.