وی، اظهار کرد: تراکم برنامههای مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز، با نقشآفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه، با کیفیت غنیتری پیگیری میشود.
نجفی، اضافه کرد: در سالهای اخیر، ارتباط همدل و صمیمی شهرداری تبریز و خبرنگاران، به مرحله تاثیرگذاری عملی رسیده است؛ در این راستا شاهد بودهایم که بخش مهمی از ارزیابیها و تحلیلهای رسانهای در محتوای برنامهو بودجه قید شده است.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به افقهای روشنی که کلانشهر تبریز، به خصوص در بحث «تبریز ۲۰۱۸» در پیش گرفته است، ظرفیتهای رسانهای شهرداری تبریز نیازمند تعامل نزدیک با جامعه خبری استان است.
نجفی، با بیان این که خوشبختانه امروز شاهد نقش مکمل و همگرای این دو بخش، در تحلیل برنامههای شهر هستیم، گفت: قلمی که نیازهای شهر و مطالبات شهروندان را با تحلیل منصفانه و دقیق، زیر ذرهبین قرار میدهد، مهمترین سرمایه فکری شهر است.