قدرت‌نمایی پلاسکو در فضای مجازی + اینفوگرافی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) کاربران فضای مجازی در ایران از روز وقوع حادثه پلاسکو (30 دی ماه) تا ششم بهمن ماه، بیشترین جست‌و‌جوهای خود در فضای مجازی را به این موضوع اختصاص داده بودند به نحوی که می‌توان گفت طی این مدت فضای مجازی ایران در سیطره حادثه پلاسکو و تحت تأثیر قوی این حادثه بوده است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط مسئولان «جستجوگر پارسی جو» 35 درصد خبرهای گزارش شده توسط خبرگزاری‌های کشور نیز طی این مدت به حادثه پلاسکو و 65 درصد به سایر خبرهای ایران و جهان اختصاص داشت.

همچنین فیلم فروریختن ساختمان پلاسکو و عکس مربوط به آویزان شدن آتش‌نشان بالای نردبان 50 متری بیشترین فیلم و عکس دانلود شده و مشاهده شده طی این مدت بوده است.

به گزارش ایکنا، محبوب‌ترین عبارات جست‌و‌جو شده طی این مدت نیز شامل کلید‌واژه‌های: پلاسکو، خبر پلاسکو، حادثه پلاسکو، آتش‌سوزی پلاسکو، ساختمان پلاسکو، شهدای پلاسکو، فیلم پلاسکو، آتش‌نشان، سازمان آتش‌نشانی و ایمنی بوده است.


قدرت‌نمایی پلاسکو در فضای مجازی