طاهری:
خیرین رونق دهنده محافل قرآنی باشند

رحیم طاهری، چهره قرآنی کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه جلسات قرآنی باید برای عموم مردم جذابیت داشته باشد و نه فقط برای جامعه قرآنی گفت: برای جذابیت جلسات قرآنی آنطور که باید هزینه نمی‌کنیم و حتی حداقل امکانات را هم فراهم نمی‌کنیم.
این مربی قرآن افزود: تلاش‌هایی برای جذاب سازی جلسات شده مانند برگزاری اردو، اما امکانات و پول کافی برای ایجاد جذابیت لازم به ویژه برای نوجوانان را نداریم که بهتر است خیرین برای رونق بخشیدن به جلسات قرآنی وارد میدان شوند.
طاهری بیان کرد: مثلاً سیستم‌ صوتی و تصویری از مقدمات یک جلسه قرآنی است که بسیاری از جلسات همین مقدمات اولیه را هم ندارند و وقتی در چنین شرایطی مردم حتی به تعداد کم در جلسات شرکت می‌کنند از روی علاقه ذاتی و عشق به قرآن است.
وی گفت: برگزاری یک جلسه یا محفل قرآنی به تبلیغات مستمر نیاز دارد و از یک اطلاع رسانی کوچک نمی‌توان انتظار حضور حداکثری داشت در این زمینه رسانه‌ها بسیار کمک کننده هستند.
چهره قرآنی کشور با اشاره به نقش مجریان و قاریان در رونق جلسات قرآنی بیان کرد: رونق جلسات قرآنی به هنر مجری و قاری که جلسه را اداره می‌کند نیز بستگی دارد. باید از قاریان شاخص و افرادی که دارای نمونه فعالیت درخشان هستند، برای حضور در جلسات دعوت کرد./انتهای پیام