حجت الاسلام کریمی:
برگزاری نشست هم‌اندیشی طرح عشایری یاوران نور در چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه نشست هم اندیشی برگزاری برنامه‌های فرهنگی آموزشی با محوریت طرح عشایری یاوران نور در شهرکرد برگزار می‌شود، اظهار داشت: اولین جلسه هم اندیشی و هماهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی در بین عشایر با محوریت برگزاری طرح عشایری یاوران نور به صورت کشوری 8 اردیبهشت ماه سال جاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و برگزار می‌شود.
وی افزود: این نشست با حضور معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی و معاون فرهنگ آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور و مدیران ستادهای اقامه نماز و امور عشایر استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس ‌و لرستان برگزار می‌شود.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به همت ستاد اقامه نماز استان طرح عشایری یاوران نور چندین سال است در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان با اعزام طلاب به مناطق عشایری شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و لردگان به منظور آموزش احکام و برگزاری دوره‌های آموزشی نماز برگزار می‌شود.
کریمی خاطرنشان کرد: این نشست با هدف برگزاری این طرح به صورت سراسری در استان‌های که بیشترین آمار عشایر را دارند برگزار می‌شود.