تشریح اقدامات ارتش در مناطق زلزله‌زده

تشریح اقدامات ارتش در مناطق زلزله‌زده

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بهرام طاهری، مسئول روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله در شهرستان سرپل‌ذهاب فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش در تماس با ستاد بحران استان کرمانشاه آمادگی خود را اعلام و بلافاصله نیروهای خود را جهت امدادرسانی به این مناطق اعزام کردند.
وی افزود: سه تیپ عملیاتی (دو تیپ شهرستان سرپل‌ذهاب و یک تیپ در قصر شیرین و یک گردان در گیلان‌غرب) با هماهنگی فرمانداران شهر های مربوطه در مناطق مذکور وارد عمل شدند و همچنین ۱۲ تیم به روستاهای اطراف این مناطق برای بررسی و ارزیابی منطقه وارد عمل شدند.
مسئول روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش بیان کرد: ۲۵ دستگاه آمبولانس از یگانهای تابعه قرارگاه منطقه غرب ارتش و بیمارستان ۵۲۰ منطقه ی به شهرهای قصرشیرین و گیلان‌غرب اعزام شدند و مداوای تعداد قابل توجهی از مردم در محل و تخلیه سایر نفرات به شهرستان کرمانشاه صورت گرفت.
وی گفت: همچنین بنا به نیاز فرمانداران شهرستان‌های گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب تعداد ۲۰ دستگاه تانکر آب جهت آبرسانی به مناطق مذکور اعزام شد و تعداد ۲۰ دستگاه تانکر سوخت هم برای کمک به مردم زلزله زده در صورت نیاز آماده بودند.
طاهری بیان کرد: همچنین اعلام آماده باش به بیمارستان ۵۲۰ منطقه ی کرمانشاه پایگاه یکم رزمی هوانیروز، تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آبادغرب، تیپ ۲۸۱ زرهی، فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه غرب، گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی که بنا به نیاز به منطقه نیرو اعزام کردند.
انتهای پیام