به گزارش خبرنگار ایکنا؛ با توجه به اهمیت آموزش قرآن به ویژه برای کودکان و نوجوانان، گروه فرهنگی ایکنا، براساس بازخوردهایی که از مخاطبانش در زمینه دشواری آموزش و یادگیری کتاب قرآن پایه اول ابتدایی و محتوای کتب قرآنی سایر مقاطع دریافت کرده بود، پروندهای با عنوان چرایی و چیستی آموزش قرآن در مقطع ابتدایی را از بهمنماه ۱۳۹۶ به بررسی محتوای کتاب درسی قرآن پایه اول اختصاص داد.
ماحصل چندین ماه گفتوگو و مباحثه با کارشناسان، معلمان، مربیان قرآنی و همچنین مؤلفان کتاب درسی قرآن در اختیار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
در همین راستا، محمدمهدی زاهدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، پس از بررسی بولتن خبری ـ تحلیلی ایکنا، در نامهای از وزیر آموزش و پرورش خواسته تا در این زمینه کارگروهی کارشناسانه تشکیل و در گفتوگویی دوطرفه با ایکنا این موضوع را بررسی کند.
انتهای پیام