نظرسنجی‌ها نشان داد؛
شبکه‌های پربیننده کدام‌اند؟

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، درمجموع ۴۶ درصد از پاسخگویان پیگیر برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده از سیمای جمهوری اسلامی یا سایر رسانه‌ها هستند که از این میزان ۳۳.۵ درصد پاسخگویان فقط از سیمای رسانه ملی و ۵.۷ درصد فقط از سایر رسانه‌ها و ۶.۸ درصد هم از سیمای رسانه ملی و هم سایر رسانه‌ها برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده را پیگیری می‌کنند. بر این اساس، میانگین مدت تماشای برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده از رسانه ملی در بین پاسخگویان ۲۳ دقیقه در شبانه‌روز و میانگین مدت پیگیری این مطالب از سایر رسانه‌ها ۷ دقیقه در شبانه‌روز است.
در این نظرسنجی، پاسخگویان برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده را با آمار ۱۷.۶ درصد از شبکه یک، ۹.۲ درصد از شبکه سه و ۷.۲ درصد از شبکه پنج سیما دنبال می‌کنند و ۵.۷ درصد از طریق شبکه‌های اجتماعی پیگیر آن هستند.