راه اندازی سامانه مدیریت تراکنش‌های پذيرندگي (شاپرک) در بانک مهر ايران

راه اندازی سامانه مدیریت تراکنش‌های پذيرندگي (شاپرک) در بانک مهر ايران

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به حجم بالای پیامک هاي واريز در زمان سيکل کاري پايا و نارضايتي برخي از مشتريان، بانك قرض الحسنه مهر ايران نسبت به ارسال پيامك تجميعي اقدام و ابزار لازم به منظور مشاهده و دسترسي به ريز تراكنش ها را در اختيار مشتريان قرارداد.
بر این اساس اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نسبت به فعال سازی «سامانه مديريت تراکنش ها» با امکاناتي نظير مشاهده ريز تراكنش ها به صورت روزانه، ماهانه و ساليانه و همچنين اخذ گزارش مديريتي و داشبورد پذيرندگي به آدرس ذيل اقدام نموده است:
https://transactiondetails.qmb.ir
همچنین سامانه مذکور در پورتال بانک (www.qmb.ir) واز مسیر «بانکداری الکترونیك – سايرخدمات - ريزتراكنش هاي شاپركي مشتريان» نيز در دسترس قرارگرفته است.