کمیته امداد؛ دستگاه برتر در پاسخگویی به مردم

کمیته امداد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، نویدرضا خدیوی، مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی این نهاد، گزارش مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در رابطه با بررسی رتبه کلی عملکرد مدیران استانی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی در شش ماهه اول سال ۹۹ را تشریح کرد.

وی گفت: بر این اساس کمیته امداد امام خمینی(ره) با ۷۸ درصد پاسخگویی مثبت به درخواست‌های مطرح شده در ملاقات‌های مردمی مدیران، رتبه نخست را در میان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی کسب کرد.

مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اضافه کرد: این رتبه‌بندی بر پایه مشارکت ۸۹ درصدی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان‌ها با برگزاری ۱۴ هزار و ۷۳۷ برنامه دیدار چهره به چهره از سوی ۹۴۱ مدیر انجام شده است و در مجموع ۸۴ هزار و ۵۷۱ تقاضای مردمی به دستگاه‌ها اعلام شده که نیمی از موارد مطرح شده از سوی مردم به اقدام مثبت منجر شده است.

بر همین اساس مدیران کل سازمان بیمه سلامت ایران با ۷۴ درصد و گمرک با ۷۲ درصد در رتبه‌های بعدی از نظر میزان پاسخگویی مثبت به درخواست‌های مردمی قرار گرفتند.