کتاب اخلاق در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد

کتاب اخلاق در شبکه‌های اجتماعی منتشر شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع)، این پژوهشکده با هدف نهادینه‌سازی اخلاق اسلامی با محوریت خانواده، کتاب اخلاق در شبکه‌های اجتماعی را منتشر کرد.

ایده محوری کتاب این است که در جامعه امروزی که اطلاعات از منابع نامتناهی و ناشناخته تولید می‌شوند، کنترل متمرکز از سوی دولت‌ها چندان سودی ندارد؛ اما خانواده‌ها می‌توانند به عنوان هسته مرکزی جامعه، اخلاق اسلامی را نهادینه کنند.