حجت‌الاسلام فرحزاد تبیین کرد
رضایت امام‌ زمان(عج) چگونه محقق می‌شود

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین حبیب‌الله فرحزاد، کارشناس معارفیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین حبیب‌الله فرحزاد، کارشناس معارفی و استاد حوزه علمیه در سخنرانی معارفی شام میلاد امام زمان(عج) که شامگاه 26 بهمن‌ماه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: ماه شعبان ماه پیامبر خداست و اگر بخواهیم در قیامت از شفاعت رسول خدا(ص) بهره‌مند شویم باید مداومت کثیر بر ذکر شریف صلوات داشته باشیم چراکه بذر شفاعت در دنیا کاشته می‌شود.

وی افزود: وجود امام زمان(عج) به معنای واقعی کلمه یک وجود بی‌بدیل و بی‌نظیر است که تنها یک ویژگی حضرت مربوط می‌شود به پیاده کردن عدالت کامل در تمام دنیا و عالم‌گیر شدن این عدالت تنها با دستان با کفایت امام زمان(عج) ایحاد می‌شود.

فرحزاد اضافه کرد: همه انبیای الهی تلاش کردند که در دنیا ظلم، بی‌عدالتی و گمراهی وجود نداشته باشد اما عدالت کامل پیاده نشد و فقط این بی‌عدالتی شدت و ضعف داشته است اما در زمان ظهور امام زمان(عج) عدالت محقق خواهد شد.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ابراز کرد: در سوره مبارکه اسراء خداوند می‌فرماید که ای پیامبر بگو حق آمد و باطل از بین خواهد رفت چراکه هر آنچه که منتسب به خداوند است حق است و از اهل بیت(ع) نیز تعبیر به حق شده است.

وی یادآور شد: امروزه در اکثر کشورها ظلم و بی‌عدالتی فراگیر شده و ظالمان به جنایت مشغول هستند و این باطل هنوز از بین نرفته است و تنها با ظهور امام زمان(عج) از بین خواهد رفت؛ در زمان ظهور امام زمان(عج) ریشه‌های ظلم و جنایت از بین خواهد رفت و فتنه‌ها فروکش خواهد کرد.

فرحزاد افزود: در زمان ظهور، شیاطین انسی و جنی تماماً از بین خواهند رفت و حق و حقانیت بروز و ظهور خواهد یافت و امنیت کامل در سایه وجود سراسر نور حضرت در عالم هستی گسترش پیدا خواهد کرد.

سخنران حرم بانوی کرامت تصریح کرد: امام زمان(عج) به صورت بنیادی و فرهنگی اقدامات کاملی را انجام خواهند داد که بستر امنیت و سلامت کامل را فراهم می‌کند؛ دعا و انتظار برای ظهور امام زمان(عج) از وظایف مهم و از تکالیف ما شیعیان و محبان خاندان عصمت و طهارت است.

فرحزاد یادآور شد: رضایت امام زمان(عج) از ما محبان و شیعیان در سایه اطاعت از دستورات و اعمالی است که مایه خشنودی حضرت است و حقیقت این مسئله در سایه ترک محرمات و انجام واجبات صورت می گیرد.