دبیر شورای راهبری و توسعه ارتباطات جهاددانشگاهی اردبیل:
تقویت رسانه‌های گروهی یکی از ابزار‌های توسعه پایدار است

تقویت رسانه‌های گروهی یکی از ابزار‌های توسعه پایدار استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیده صغری جوادی، دبیر شورای راهبری و توسعه ارتباطات جهاددانشگاهی استان اردبیل، ششم مردادماه در نشست صمیمی با خبرنگاران خبرگزاری‌های وابسته به جهاددانشگاهی استان اردبیل، ضمن گرامیداشت هفته اردبیل، بر اهمیت تعامل صمیمانه و مشارکت تیمی در ارتقای فعالیت‌های رسانه‌ای تأکید کرد و گفت: تقویت رسانه‌های گروهی یکی از ابزار‌های مهم تحقق اهداف توسعه پایدار، به‌ویژه در حوزه فرهنگ است؛ از این‌رو، تلاش برای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت این رسانه‌ها ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به نقش رسانه در ترویج فرهنگ ملی و استانی و تأثیرگذاری فراتر از مرز‌های جغرافیایی، افزود: رسانه‌ها امروز نقشی مهم در شکل‌دهی به افکار عمومی و جهت‌دهی به تصمیم‌گیری‌های کلان دارند.

جوادی از فعالیت چهار رسانه وابسته به جهاددانشگاهی در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر، شعب استانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس) و خبرگزاری بازار کار، در راستای انعکاس اخبار و تولید محتوای تخصصی در حوزه‌های مختلف، در سطح استان فعال هستند.

دبیر شورای توسعه ارتباطات جهاددانشگاهی استان، هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی و تبادل نظر برای توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: این نشست‌ها به صورت مستمر برگزار خواهد شد تا گام‌های مؤثری در راستای پیشرفت، هم‌افزایی و انسجام رسانه‌ای در استان برداشته شود.

در ادامه این نشست، خبرنگاران حاضر ضمن تبادل تجارب و نکات آموزشی، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد خبرگزاری‌های وابسته به جهاددانشگاهی استان اردبیل مطرح کردند.