حجتالاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد طی حکمی از سوی مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این دفتر منصوب شد.

به گزارش ایکنا از قم، حجتالاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد در یک مراسم که با حضور معاونین و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی همراه بود، طی حکمی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این دفتر منصوب شد و ضمن تبیین رویکرد جدید روابط عمومی، این حوزه را نهادی فراتر از اطلاعرسانی صرف دانست و بر لزوم تبدیل آن به «بازوی راهبردی برای تبیین، همفهمی و پیوند اجتماعی» در راستای مأموریت تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تأکید کرد.
وی افزود: روابط عمومی باید بسترساز اعتماد، همافزایی و تصویرسازی صحیح از فعالیتهای دفتر تبلیغات اسلامی باشد که نهادی برخاسته از متن حوزه علمیه قم و نقشآفرین در عرصه تبلیغ دین، تولید فکر و پاسخگویی به نیازهای فرهنگی جامعه است.
نوروزنژاد، مهمترین اولویتهای کاری خود را در سه محور کلیدی دسته بندی کرد و ادامه داد:محور اول شامل انسجامبخشی و همافزایی داخلی است، بر این اساس که یک شورای روابط عمومی برای انسجام سیاستگذاری رسانهای تشکیل و کمیتهای متشکل از رابطین خبری بخشهای مختلف دفتر راه اندازی میشود.
وی دومین محور را بازنمایی صحیح و مؤثر دانست و گفت: فعالیتهای علمی، فرهنگی و جهادی فضلای حوزه در قالب روایتهای رسانهای جذاب و هدفمند معرفی شود، همچنین توسعه ظرفیتهای رسانهای به عنوان آخرین محور در نظر گرفته شده است که در این محور به ارتقاء و توسعه رسانههای داخلی مانند خبرنامهها، پادکستهای سازمانی و سامانههای ارتباطی دوسویه میپردازیم و به سوی حکمرانی رسانهای با بهرهگیری از فناوریهای نوین و نگاه تمدنی و انقلابی حرکت خواهیم کرد.
نوروزنژاد همچنین با اشاره به محدودیتهای موجود در حوزه منابع انسانی و امکانات، یادآور شد: مأموریتهای راهبردی روابط عمومی، بدون حمایت ساختاری و نگاه بلندمدت مدیران ارشد دفتر ممکن نخواهد بود.