رضایت ۸۵ درصدی مردم از خدمات ادارات قم

مرتضی رحمان‌نیای، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از واحد خبر اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، مرتضی رحمان‌نیای، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در ویژه برنامه رسانه‌ای «برای قم» که به مناسبت هفته دولت تهیه شده است، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌ها، رضایت مردم از خدمات ادارات در قم حدود ۸۵ درصد است که نسبت به استان‌های دیگر بالاتر بوده و نشان‌دهنده روحیه خدمت‌گزاری کارکنان اداری استان است.

رحمان‌نیای اظهار کرد: در استان‌های مختلف مانند گیلان، تهران و مرکزی میانگین رضایت مردمی حدود ۷۰ درصد است، در حالی که این رقم در قم حدود ۱۵ درصد بیشتر است.

وی افزود: کارکنان ادارات قم با همه توان خود برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند، مگر در مواردی که خلاف قانون یا خارج از توان اجرایی آنها باشد.

وی تصریح کرد: نگاه انسانی به مردم و قرار دادن خود به جای مراجعه‌کننده، رویکرد اصلی کارکنان ادارات قم در ارائه خدمات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم بیان کرد: این روحیه موجب شده استان قم در مقایسه با بسیاری از استان‌ها یکپارچگی و همبستگی بیشتری در خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد.