سردار عبدالرضا آزادی، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه در گفتوگو با ایکنا گفت: مهمترین کار در حوزه انتقال پیام به نسل جدید، «مخاطبشناسی» دقیق و واقعی است. باید بدانیم مخاطب نوجوان یا جوان امروز، چه علاقهمندیهایی دارد، چه محتوایی برایش جذاب است، چگونه دریافت میکند و در چه قالبی بهتر با مفاهیم ارتباط برقرار میکند. امروزه، این نسل بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری میکند؛ بنابراین تولید آثار باید متناسب با این فضا باشد؛ یعنی محتوا باید کوتاه، روایتمحور و دارای قدرت بصری بالا باشد.
{$sepehr_media_4033056_400_300}