کارگاه آموزشی بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کارگاه آموزشی «بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی» با سخنرانی جواد افتاده از پژوهشگران حوزه روابط‌عمومی و شبکه‌های اجتماعی است که همزمان با گرامیداشت هفته روابط‌عمومی ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در چهارمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ارائه خواهد شد.

در این کارگاه آموزشی، مقاله، تکنیک‌ها، راهکارها و راهبردهای عملی برای حضور کسب ‌وکارها (شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی) در شبکه‌های اجتماعی بررسی می‌شود و در پایان مدل حضور کسب‌وکارهای ایرانی در رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این کنفرانس و همچنین دهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک می‌توانند به سایت ۷pr.ir مراجعه و یا با شماره ۸۸۹۱۳۳۶۴ ارتباط بگیرند.