حضور فیلم «محمد رسول الله(ص)» در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» همزمان با آغاز اکران از چهارشنبه ۴ شهریور، حساب‌های کاربری رسمی خود را در شبکه‌های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان فیلم و توزیع اخبار این پروژه سینمایی معرفی کرد.

این فیلم در شبکه‌های ایرانی آپارات، کلوب و لنزور حساب تأیید شده به زبان فارسی (muhammadmovie) دارد و در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک (MuhammadMovie2015)، اینستاگرام (muhammadmovie)، توییتر (MuhammadMovie) و گوگل پلاس (۱۱۸۲۷۸۹۹۱۹۵۳۹۶۸۸۹۲۰۵۳) به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی اطلاع‌رسانی می‌کند.

هویت این حساب‌های کاربری در پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این فیلم (mohammadmovie.com) هم به تأیید رسیده است.

این فیلم سینمایی به کارگردانی مجید مجیدی به مدت ۲ ساعت و ۵۸ دقیقه همزمان با ولادت امام رضا(ع) اکران خود را در سطح کشور آغاز و پس از آن اکران‌های بین‌المللی آن همزمان با جشنواره مونترال انجام خواهد شد.