بازتاب اکران فیلم محمد رسول‌الله(ص) در رسانه‌های سنگال

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، روزنامه فرانسوی‌زبان «آفتاب» (LE SOLEIL) سنگال در شماره روز جمعه، 6 شهریور خود با انتشار مقاله‌ای با اشاره به آغاز نمایش فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در تهران و دیگر استان‌ها و شهرهای کشورمان، نوشت: «فیلم «محمد(ص)» مجید مجیدی می‌خواهد با تصویر خشن از اسلام مبارزه کند».
 
اشاره به هدف فیلم برای دفاع از پیامبر اکرم(ص) و همچنین جایگاه این فیلم در سینمای ایران به عنوان بزرگ‌ترین پروژه سینمایی و هزینه 40 میلیون دلاری برای ساخت آن، از دیگر مطالب منتشر شده در این مقاله و نشان دهنده اهمیت تولیدات سینمایی کشورمان برای رسانه‌های عمومی در غرب آفریقاست.