راهپیمایی مسلمانان آمریکایی برای کمک به نیازمندان
کد خبر: 1403032
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

راهپیمایی مسلمانان آمریکایی برای کمک به نیازمندان

گروه بین‌الملل: رهبران جوامع اسلامی در منطقه «گریتر بوستون» در ایالت ماساچوست آمریکا در حال انجام آخرین هماهنگی‌ها برای برگزاری راهپیمایی بزرگ مقابله با گرسنگی و کمک به نیازمندان هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «On Islam»، این راهپیمایی روز 14 اردیبهشت‌ماه ضمن همکاری با سازمان خیریه «Project Bread» آمریکا با هدف افزایش آگاهی‌ها در مورد میزان گرسنگی در جامعه آمریکا و اجرای اخلاق اسلامی در کمک به فقرا و نیازمندان برگزار خواهد شد.
از این‌رو، پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان خیریه نوشت که روز 14 اردیبهشت، کمپین «مسلمانان علیه گرسنگی» با پیوستن به راهپیمایی سالیانه «مقابله با گرسنگی»، در راستای افزایش آگاهی‌ها در مورد واقعیت گرسنگی در کشور و وظیفه مشترک ما برای کمک به نیازمندان تلاش خواهند کرد.
این راهپیمایی که سال‌هاست در منطقه «گریتر» بوستون برگزار می‌شود، امسال با حضور مسلمانان همراه خواهد بود. کمک‌هایی که در جریان این برنامه جمع‌آوری می‌شود صرف اجرای برنامه‌های کمک به نیازمندان خواهد شد.
تی‌شرت‌های خاصی نیز از سوی مسلمانان طراحی شده که شرکت‌کنندگان در این برنامه آن‌ها را خریداری می‌کنند و هزینه آن صرف کمک به نیازمندان می‌شود.
مسلمانان آمریکا حدود 8 میلیون نفر از جمعیت کل این کشور را تشکیل می‌دهند و آمارها حاکی از آن است که جامعه آمریکا دانش کمی در مورد اسلام و فرهنگ‌های اسلامی دارند و اطلاعات آنان در این زمینه به تبلیغات عموماً منفی رسانه‌ها محدود می‌‌شود.
 

captcha