«فرزند صبح» به فرانسه می‌رود
کد خبر: 1584798
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۸۶ - ۱۴:۳۷
برای تبديل به نسخه سوپر 35

«فرزند صبح» به فرانسه می‌رود

گروه هنر: فيلم سينمايی «فرزند صبح» برای تبديل شدن به نسخه سوپر 35 به فرانسه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، فيلم سينمايی «فرزند صبح» جديدترين اثر «بهروز افخمی» كه هم‌‌اكنون مراحل پايانی فيلمبرداری را طی می‌كند قرار است به زودی برای تبديل شدن به نسخه سوپر 35 به فرانسه فرستاده شود.
بنا به گفته «شرف‌الدين»، سوپر 35 نوعی از فيلمبرداری است كه علاوه بر اينكه همانند اسكوپ در طول تصوير عريض داريم در بالا و پايين تصوير نيز تصوير خواهيم داشت يعنی در حقيقت ما در قسمت ضبط صدای نگاتيو هم تصوير ضبط می‌كنيم كه فيلم «گاو‌ خونی» نمونه بارز اين توضيح است.
اين اثر سينمايی كه قرار است در جشنواره بيست‌و‌ششم به نمايش در آيد، محصول مشترك «عروج فيلم» و «مركز حفظ و نشر آثار امام‌خمينی(ره)» است كه تهيه‌كنندگی آن را «محمدرضا شرف‌الدين» برعهده دارد.
اين فيلم با نماهايی از لحظات آخر زندگی حضرت امام(ره) بر تخت بيمارستان آغاز می‌شود و سپس از طريق فلاش‌بك(بازگشت به گذشته) دوران كودكی و نوجوانی امام خمينی(ره) را روايت می‌كند.
اين فيلم از وجود هديه تهرانی، آتيلا پسيانی، مليكا عبدالرزاق، عبدالرضا اكبری، هادی حيدری، محمد‌رضا شريفی‌نيا، سحر دولتشاهی، آرمان ايران‌پور و... به عنوان بازيگر سود می‌برد.
فيلمنامه «فرزند صبح» توسط «بهروز افخمی» نگاشته شده و فيلمبرداری آن را «فرخ مجيدی» انجام داده است.
فرخ مجيدی (مدير فيلمبرداری)، ناهيد طلوع (طراح صحنه و لباس)، كيوان هنرمند (آهنگساز) از ديگر عوامل اين «فرزند صبح» هستند.
captcha