برگزيدگان نخستين جشنواره فيلم ويدئويی معرفی شدند
کد خبر: 2352066
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶

برگزيدگان نخستين جشنواره فيلم ويدئويی معرفی شدند

گروه هنر: برگزيدگان نخستين جشنواره بين‌المللی فيلم‌های ويدئويی شب گذشته با برگزاری مراسم اختتاميه در هتل استقلال تهران معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، برگزيدگان نخستين جشنواره بين‌المللی فيلم‌های ويدئويی معرفی به شرح ذيل معرفی شدند:
ياس زرين بهترين فيلم دينی به مجيد اسماعيلی برای فيلم «ماه جبين» و ياس زرين بهترين كارگردانی به روح‌الله حجازی برای فيلم «ماه جبين» اهدا شد.
همچنين ياس زرين بهترين فيلم دفاع مقدس به محمدجواد كاسه‌ساز برای فيلم «قبل از غروب» و ياس زرين بهترين كارگردانی اين بخش به احسان عبدی‌پور برای فيلم «همسنگار» تعلق گرفت.
در بخش اجتماعی، ياس زرين بهترين فيلم به محمد داوودی برای فيلم «يك اسم» و ياس زرين بهترين كارگردانی به حميد نعمت‌الله برای فيلم «بيا از گذشته حرف بزنيم» اهدا شد.
در ادامه محمدرضا عباسيان، هاشم ميرزاخانی، يدالله صمدی، ابراهيم فروزش و محسن علی‌اكبری جوايز بخش خانوادگی، كمدی، كودك و نوجوان و پليسی حادثه‌ای را اهدا كردند.
در بخش فيلم‌های پليسی ـ حادثه‌ای ديپلم افتخار به موسسه ناجی هنر اهدا شد. همچنين ياس زرين بهترين كارگردانی و بهترين فيلم به ترتيب به مهدی كرم‌پور برای فيلم «اخراجی» و حسين طاهری برای فيلم «مانگرو» تعلق گرفت.
در ادامه ياس زرين بهترين فيلم خانوادگی به علی تقی‌پور برای فيلم «پروانه‌ها» و ياس زرين بهترين كارگردانی فيلم خانوادگی به حجت قاسم‌زاده اصل برای فيلم «تنهايی» اهدا شد.
ياس زرين بهترين فيلم كمدی به اسماعيل عفيفه برای فيلم «دنده معكوس» و ياس زرين بهترين كارگردانی به مهرداد خوشبخت برای فيلم «وقت اضافه» تعلق گرفت. همچنين ياس زرين بهترين فيلم كودك و نوجوان به كامران مجيدی و مجيد اسماعيلی برای فيلم «خدا جيرجيرك‌ها را دوست دارد» و ياس زرين بهترين كارگردانی در اين بخش به مسعود كرامتی برای فيلم «فقط بيست» اهدا شد.
در ادامه اين بخش با حضور جواد شمقدری و عباسيان ياس زرين بهترين فيلمنامه به ناصر رفاهی برای فيلم «پروانه‌ها» و ياس زرين بهترين دستاورد هنری به حسن سلطانی برای فيلم «حضور» اهدا شد.
همچنين ياس زرين بهترين بازيگر زن به فرشته سرابندی برای فيلم «وقت اضافه» و ياس زرين بهترين بازيگر مرد به شهاب حسينی برای فيلم «تنهايی» تعلق گرفت.
ياس زرين بهترين طراح صحنه و لباس به غفار رضايی برای فيلم «حرف مردم»، ياس زرين بهترين موسيقی به سعيد انصاری برای فيلم «ميان ماندن و رفتن»و ياس زرين بهترين صدا به رامين ابوالصدق برای فيلم «نامه‌های خيس» اهدا شد.
همچنين ياس زرين بهترين تدوين به سينا گنجوی برای فيلم «نامه‌های خيس» و ياس زرين بهترين تصويربرداری به محمد ناصری برای فيلم «پلاك 7» تعلق گرفت.
در بخش بهترين بازيگری، ديپلم افتخار بهترين بازيگر نقش مكمل مرد به محسن قاضی‌مرادی برای فيلم نامه‌های خيس و ياس زرين اين بخش به رضا بهبودی برای فيلم آبروی از دست رفته آقای صادقی اهدا شد. همچنين ياس زرين بهترين بازيگر نقش اول زن به معصومه قاسمی‌پور برای فيلم نامه‌های خيس و ياس زرين بهترين بازيگر مرد به داريوش ارجمند برای فيلم حرف مردم تعلق گرفت.
در ادامه ياس زرين بهترين فيلمنامه به آيدا پناهنده و ارسلان اميری برای فيلم آبروی از دست رفته آقای صادقی و ياس زرين بهترين كارگردانی به مرجان اشرفی‌زاده برای فيلم نامه‌های خيس اهدا شد. ياس زرين بهترين فيلم اول نيز به عادل يراقی برای فيلم آشنايی با ليلا تعلق گرفت.
در پايان اين مراسم ياس زرين بهترين فيلم به ناهيد دل‌آگاه و شبكه چهار سيما برای فيلم نامه‌های خيس جايزه رياست سازمان سينمايی نيز به جمشيد بهمنی برای كارگردانی فيلم نه يك اتفاق ساده اهدا شد. همچنين ياس زرين بهترين فيلم با موضوع بيداری اسلامی به دره گرگ‌ها به كارگردانی زبير ساسماز و ياس زرين بهترين فيلم ايرانی و خارجی از نگاه تماشاگران به ترتيب به نامه‌های خيس و دره گرگ‌ها تعلق گرفت.
captcha