سلفیون پاکستان در حمایت از عربستان ناکام ماندند
کد خبر: 3465700
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

سلفیون پاکستان در حمایت از عربستان ناکام ماندند

گروه بین‌الملل: تلاش عده‌ای از سلفیون اسلام‌آباد پاکستان در برگزاری راهپیمایی حمایت از دولت عربستان با حضور تمام اقلیت‌ها به‌دلیل عدم استقبال مردم این شهر ناکام ماند.

سلفیون پاکستان در حمایت از عربستان ناکام ماندند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تجمع 259 نفری سلفیون با هدف ایجاد اختلاف میان ملت مسلمان پاکستان، روز گذشته، 18 دی‌ماه در اسلام‌آباد با بی‌توجهی دیگر اقلیت‌های این شهر روبرو شد.

به گفته تحلیل‌گران پاکستانی، گروه‌های سلفی در این کشور که به دنبال حمایت از عربستان و با عنوان «مکه و دفاع از حرمین شریفین» این راهپیمایی را برگزار کردند؛ سعی داشتند تبلیغات افراط‌گرایانه خود را با حضور عموم مردم اسلام‌آباد به نمایش بگذارند که با عدم همراهی مردم این منطقه در رسیدن به هدف‌شان ناکام ماندند.

در واکنش به راهپیمایی سلفیون در پاکستان، بزرگ‌ترین گروه‌های اهل سنت این کشور با بیان اینکه عربستان سعودی نماینده کشورهای اسلامی نیست عدم ارتباط خود با این گروه‌های افراطی را اعلام کردند.

یادآور می‌شود، مسجد لال در اسلام‌آباد پایتخت پاکستان یکی از مراکز فعالیت‌های گروه‌های سلفی و افراطی است به گونه‌ای که بارها از این مسجد در حمایت از گروه تروریستی داعش نام برده شده است.


captcha